کد خبر : 1778373 | 15 شهریور 1400 ساعت 23:49 | 95.4K بازدید | 2 دیدگاه

حرکت زیبای ستاره افغانی الاصل تیم ملی آلمان (عکس)

ندیم امیری، بازیکن تیم ملی آلمان تعدادی از هواداران اهل افغانستان را برای تماشای بازی آلمان دعوت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان دیشب با ارائه نمایشی تماشایی موفق شد با پنج گل از سد تیم ارمنستان گذر کند. این دومین بازی ژرمن ها تحت هدایت هانسی فلیک بود و تیم ملی آلمان نمایش امیدوارکننده ای ارائه داد. اما ندیم امیری، بازیکن افغانی الاصل تیم ملی آلمان 170 نفر از مهاجران افغان را برای بازی شب گذشته آلمان مقابل ارمنستان به استادیوم دعوت کرد و روی سکوها کنار آنها این مسابقه را تماشا کرده است.

 

حضور آنها در استادیوم برای تیم ملی آلمان خوش یمن بود و ژرمن ها بعد از مدت ها نمایش امیدواری کننده ای از خود ارائه دادند. ندیم امیری خود ریشه ای افغان دارد و خانواده او نیز در دهه 1980 از این کشور مهاجرت کرده و در نهایت خود را به آلمان رسانده اند.

 

در هفته های اخیر شرایط در کشور افغانستان دچار تغییرات فراوانی شده و حالا ندیم امیری با این حرکت به نوعی قصد داشته به هموطنان خود روحیه بدهد. ندیم امیری بعد از درخشش در ترکیب تیم هایی چون هوفنهایم و لورکوزن، از سال 2019 به اردوی تیم ملی آلمان نیز دعوت شده و تا به حال پنج بار برای مانشافت نیز به میدان رفته است.

 

البته ندیم امیری در تیم‌های پایه آلمان سابقه درخشانی داشته و در سال 2017 با تیم زیر 21 ساله های این کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی در اروپا نیز شد. ندیم امیری شانس بازی برای تیم ملی فوتبال افغانستان را داشته و به اردوی این تیم نیز دعوت شد، اما تصمیم گرفت برای ژرمن ها بازی کند.

 

1641302

دیدگاه‌ها