کد خبر : 1778445 | 16 شهریور 1400 ساعت 12:34 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

دی لورنتیس: اسکودتو را از ناپولی دزدیدند

اورلیو دی لورنتیس، رییس ناپولی، می‌گوید دلیل این که این باشگاه تحت مدیریت او به قهرمانی در سری آ دست پیدا نکرده این است که اسکودتو از ناپولی دزدیده شده است.

دی لورنتیس: اسکودتو را از ناپولی دزدیدند

به گزارش "ورزش سه"، دی لورنتیس در آستانه دیدار دوستانه ناپولی برابر بنونتو در ورزشگاه مارادونا صحبت‌هایی را درباره اتفاقات سال‌های گذشته با اوتوچنل مطرح کرده است. او درباره شرایط باشگاه و عدم قهرمانی این تیم در طول دوران تکیه او بر مسند مدیریت گفت:« ناپولی در سال 2004 پس از ورشکستگی بار دیگر از نو زاده شد. ما 12 سال متوالی است که در اروپا حضور داریم و شاید هیچ باشگاه ایتالیایی دیگری چنین رکوردی را به ثبت نرسانده باشد. البته ما باید قهرمانی در سری آ را نیز در این مدت به ویترین افتخارات باشگاه اضافه می‌کردیم اما این که فقط تیمی قدرتمند باشید برای فتح این جام کافی نیست. باید از حوادث اجتناب کنید و گاهی افرادی هستند که آنچه متعلق به شما هست را به سرقت می‌برند.»

 

1641417

 

ناپولی در فصل 18 – 2017 تحت هدایت مائوریتزیو ساری در آستانه کسب جام قهرمانی مسابقات سری آ قرار داشت. آنها در این فصل با عملکردی خیره کننده موفق شدند 91 امتیاز از 38 بازی کسب کنند اما در کمال ناباوری ثبت این رکورد درخشان برای فتح سومین جام قهرمانی تاریخ این باشگاه در مسابقات سری آ کافی نبود و آنها در نهایت با چهار امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس قهرمان، در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.  

دیدگاه‌ها