کد خبر : 1778574 | 16 شهریور 1400 ساعت 23:53 | 27.8K بازدید | 3 دیدگاه

توقف سوریه و امارات تقدیم به ایران

تیم‌های ملی سوریه و امارات همچنان بدون برد در مرحله مقدماتی جام جهانی ماندند.

توقف سوریه و امارات تقدیم به ایران

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، تیم‌های ملی سوریه و امارات که رقبای ایران به حساب می‌آیند، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه ملک عبدالله امان در کشور اردن که زمین بی‌طرف بود، مقابل هم قرار گرفتند.

 

سوریه که در نخستین مسابقه خود با یک گل مقابل ایران شکست خورده بود، امشب برای کسب پیروزی تلاش می‌کرد و امارات نیز پس از توقف اخیرش برابر لبنان، سعی داشت به پیروزی برابر سوری‌ها دست یابد تا شانس خود برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ را افزایش بدهد.

 

در شرایطی که دو تیم به دنبال محک زدن یکدیگر در لحظات ابتدایی مسابقه بودند، اماراتی‌ها روی یک اتفاق و صحنه عجیب توانستند به گل زودهنگام مقابل سوریه دست پیدا کنند و پیش بیفتند.

 

 

1641660

 

 

تیم ملی امارات در دقیقه ۱۲ روی توپ ارسالی از زمین خودی و اشتباه عجیبی که دروازه‌بان تیم سوریه انجام داد و توپ را از دست خود رها کرد، توسط علی مبخوت، مهاجم سرشناس امارات به گل اول دست یافت.

نیمه اول با پیروزی امارات پایان یافت که همین اتفاق موجب شد تا سرمربی سوریه تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند و به مرور زمان نفرات هجومی را به زمین بفرستد که یکی از این جابه‌جایی‌ها، ورود محمود البحر به زمین بود تا این مهاجم کار را به تساوی بکشد.

 

 

1641662

 

 

در دقیقه ۶۴ محمود البحر نفوذ خطرناکی از سمت راست زمین انجام داد و به سمت راست پاس داد که در ادامه ارسال محمود المواس به مقابل دروازه امارات را شاهین عبدالرحمن، مدافع میانی این تیم با مهار سینه اشتباه دفع کرد تا توپ مقابل پای محمود البحر بیفتد و این بازیکن با شوت سرضرب بدون مکث توپ را به طاق دروازه بفرستد.

 

سوری‌ها پس از این گل بازهم برای زدن گل دوم در مسابقه‌ای که میزبان بودند، تلاش کردند ولی حملات آنها و موقعیت‌هایی که امارات به وجود آورد، ثمری نداشت تا در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

 

1641661

 

 

تیم ملی سوریه با این مساوی یک امتیازی شد و در رده پنجم جدول گروه A مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا ماند و امارات نیز با ۲ امتیاز در رتبه سوم و پایین‌تر از امارات و کره جنوبی قرار گرفت.

دیدگاه‌ها