کد خبر : 1778946 | 19 شهریور 1400 ساعت 10:54 | 30.2K بازدید | 2 دیدگاه

جریمه سنگین مدافع سابق بایرن به جرم آزار نامزدش

ژروم بواتنگ، مدافع سابق بایرن مونیخ، در اتهام آسیب و آزار به نامزد سابقش مجرم شناخته شده و به پرداخت 1.8 میلیون یورو جریمه محکوم شد.

جریمه سنگین مدافع سابق بایرن به جرم آزار نامزدش

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 33 ساله که اوایل ماه جاری میلادی به عنوان بازیکن آزاد به تیم فرانسوی لیون پیوست، روز سه شنبه در دادگاهی در مونیخ به دلیل آزار و ضرب و شتم نامزد سابقش د سال 2018 مجرم شناخته شد.

بواتنگ پیش از این ضرب و شتم مادر دختران دوقلوی خود را تکذیب کرده بود اما این زن شهادت داد که او با مشت به صورتش زده، موهایش را کشیده و در جریان درگیری‌ که دوران تعطیلات رخ داده او را کتک زده است. اتهام‌های وارده به بواتنگ ممکن بود بر اساس قوانین آلمان، پنج سال حبس را برای این بازیکن به دنبال داشته باشد اما قاضی پرونده تصمیم گرفت که او را به زندان محکوم نکند.

 

1642289

 

ستاره لیون حالا باید 1.8 میلیون یورو جریمه به نامزد سابقش پرداخت کند که بالاترین مبلغ جریمه ممکنی است که دادگاه مونیخ می‌توانست برای این اتهام در نظر بگیرد. گفته می‌شود بر اساس قوانین آلمان، بواتنگ می‌تواند این مبلغ را در 60 قسط 30 هزار یورویی به نامزد سابقش پرداخت کند.

این بازیکن در سال 2011 از منچسترسیتی به بایرن مونیخ پیوست و در طول 10 سال حضورش در ترکیب این تیم موفق شد 9 قهرمانی بوندسلیگا و دو لیگ قهرمانان را به دست آورد. این مدافع میانی باتجربه پس از پایان فصل 21 – 2020 قراردادش را تمدید نکرد و تصمیم گرفت به باشگاه فرانسوی لیون ملحق شود.

دیدگاه‌ها