کد خبر : 1779063 | 20 شهریور 1400 ساعت 09:08 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

او خیلی خیلی زود به زمین خواهد افتاد

ترامپ بایدن را به مسابقه بوکس دعوت کرد

دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا، معتقد است که جو بایدن آسان‌ترین گزینه برای رویارویی در یک مسابقه بوکس است.

ترامپ بایدن را به مسابقه بوکس دعوت کرد

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به یک سال از زمانی که مردم ایالت متحده آمریکا تصمیم گرفتند که دیگر دونالد ترامپ را به عنوان رییس جمهور نمی‌خواهند می‌گذرد اما به نظر می‌رسد که او هنوز نمی‌تواند از طعنه زدن به جانشین خود خودداری کند. 


او در آخرین حمله عجیبی که به جو بایدن داشته مدعی شده که می‌‎خواهد در یک مسابقه بوکس با او روبرو شود و باور دارد که به آسانی قادر به پیروزی در این بازی خواهد بود. هرچند شبکه‌های اجتماعی خیلی زود ادعای ترامپ را رد کردند و به خاطر مطرح کردن چنین ادعایی دست به انتقاد از او زدند. 


ترامپ پس از ترک کاخ سفید در هر فرصتی که به دست آورده به حملات گسترده نسبت به رییس جمهور فعلی ادامه داده است. او چند روز قبل پس از انتشار عکسی که در آن به نظر می‌رسید کاهش وزن زیادی داشته، به جعلی بودن متهم شد. او همچنین اخیرا دعوتنامه‌ای به مراسم ختم لنس کریم ام نیکویی دریافت کرد که در انفجار بمبی از سوی داعش در کابل کشته شد. اما رییس جمهور سابق در حال حاضر بار دیگر موجی را با اظهاراتش درباره رویارویی با بایدن به راه انداخته است.

 

1642484


در روز هشتم سپتامبر اعلام شد که ترامپ مفسر رقابت اواندر هولی فیلد برابر ویتور بلفورت در فلوریدا خواهد بود که قرار است فردا برگزار شود. او به صورت تلفنی در کنفرانس خبری پیش از این رقابت حاضر شد و در پاسخ به این سوال که دوست دارد با چه کسی رقابت کند، جوابی قابل پیش بینی داد. 


جاش پیتر از یو اس ای تودی این سوال را مطرح کرد و ترامپ در حالی که صدای خنده جمعیت به گوش می‌رسید گفت:« احتمالا آسان‌ترین رقیب من جو بایدن خواهد بود. چون فکر می‌کنم او خیلی خیلی زود به زمین خواهد افتاد. خیلی خیلی سریع. به نظرم بایدن در چند ثانیه اول به زمین افتاده و دیگر از جا بلند نخواهد شد.»


بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این سخنان ترامپ واکنش نشان دادند و از او بابت مطرح کردن چنین موضوعی انتقاد کردند. یکی از کاربران به شوخی نوشت:« می‌توان گفت که آنها در رده وزنی یکسانی قرار ندارند.» دیگری اظهار داشت:« ترامپ می‌گوید می‌خواهد با بایدن در مسابقه بوکس شرکت کند. همانطور که می‌دانیم ترامپ بسیار چاق است و به سختی می‌تواند یک لیوان آب را در دستش نگه دارد. بایدن در رینگ دور او می‌چرخد.» یکی از کاربران ترامپ را به رقابت طلبیده و گفت:« من زنی 68 ساله با آرتروز هستم و می‌توانم در یک مسابقه بوکس برابر ترامپ پیروز شوم.»‌

دیدگاه‌ها