کد خبر : 1779248 | 20 شهریور 1400 ساعت 22:22 | 149.1K بازدید | 10 دیدگاه

غول نروژی توقف ناپذیر است

این شما و این بی رحم ترین بازیکن دنیا (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند، یک نمایش فوق العاده دیگر را ارائه داد و دو بار مقابل لورکوزن گلزنی کرد.

این شما و این بی رحم ترین بازیکن دنیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند در ترکیب سالزبورگ چشم بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این غول نروژی دوخته شد اما نهایتاً این دورتموند بود که توانست گوی سبقت را از سایر رقبا برباید و او را به خدمت بگیرد.


 
بدون شک ارلینگ هالند در دو فصل گذشته بهترین بازیکن دورتموند بوده و نمایش های خیره کننده او باعث شده که حتی بسیاری از این بازیکن در کنار کیلیان امباپه به عنوان جانشینان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی یاد کنند. 

 

ستاره نروژی در فصل گذشته آمار شگفت انگیز 27 گل زده و شش پاس گل را از خود به ثبت رساند اما نهایتاً پایین‌تر از روبرت لواندوفسکی 41 گله قرار گرفت. با این حال به نظر می رسد که ستاره نروژی در این فصل اسب خود را زین کرده تا عملکردی بهتر از فصل قبل را به نمایش بگذارد.

 

هالند بعد از درخشش خیره کننده در ترکیب تیم ملی نروژ و به ثمر رساندن پنج گل در فیفادی اخیر به رقابت های باشگاهی بازگشت و امروز موفق شد یک عملکرد شگفت انگیز دیگر را در ترکیب دورتموند از خود به ثبت برساند.

 

دورتموند در حالی امروز موفق شد در یک بازی پر فراز و نشیب با نتیجه 4-3 بر بایرلورکوزن غلبه کند که ارلینگ هالند باز هم نقش اول پیروزی زنبورها را ایفا کرد و دو بار برای این تیم موفق به گلزنی شد.

 

غول نروژی با این دبل 5 گله شد و با سه پاس گلی که ارسال کرده تا به اینجا بالاتر از لواندوفسکی تاثیرگذارترین بازیکن بوندسلیگاست؛ عملکردی که قطعاً بیش از پیش تیم های بزرگ فوتبال اروپا را به جنگیدن برای جذب این فوق ستاره ترغیب می کند.

 

 

1642801

 

1642798

 

1642796

 

1642802

 

1642800

 

 

گل اول هالند در مسابقه امشب با ضربه سر فوق حرفه‌ای این بازیکن به ثمر رسید. ستاره نروژی ارسال توماس مونیه به روی دروازه را با ضربه سر تمام کننده خود همراه کرد تا نشان دهد که علاوه بر بازی روی زمین روی هوا هم چقدر فوق العاده است.

 

 

1642799

 

1642797

 

بعد از گلزنی هالند، هواداران بایر لورکوزن اشیایی را به سمت این ستاره نروژی پرت کردند.

 

اما گل پیروزی بخش و سه امتیاز دورتموند برابر لورکوزن نیز توسط هالند به ثمر رسید. خطا روی مارکو رویس باعث شد تا داور مسابقه بعد از بازبینی صحنه، نقطه پنالتی را نشان دهد. هالند پشت ضربه ایستاد و توپ را به گوشه دروازه لورکوزن فرستاد تا نشان دهد که پنالتی زن قهاری هم محسوب می شود.

دیدگاه‌ها