کد خبر : 1779256 | 20 شهریور 1400 ساعت 22:56 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

لایپزیش ۱-۴ بایرن؛ ناگلزمان به تیم سابقش رحم نکرد

بایرن مونیخ موفق شد در یک بازی نسبتا آسان با نتیجه 4-1 لایپزیش را شکست دهد.

لایپزیش ۱-۴ بایرن؛ ناگلزمان به تیم سابقش رحم نکرد

به گزارش "ورزش سه"، دوتیم لایپزیش و بایرن مونیخ امشب در چارچوب حساس‌ترین بازی هفته چهارم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 4-1 به سود شاگردان یولیان ناگلزمان به پایان رسید.

 

بایرن مونیخ شروع خوبی داشت و توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برتری دست پیدا کند. روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای این تیم گلزنی کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1642821

 

 

در دقیقه 32 بایرن مونیخ تا آستانه به ثمر رساندن گل دوم نیز پیش رفت اما مدافع لایپزیش در دهانه دروازه مانع از گلزنی سرژ گنابری شد به شکلی فوق‌العاده دروازه تیمش را نجات داد.

 

در دقیقه 45 لایپزیش می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه دنی اولمو با واکنش خوب مانوئل نویر به کرنر فرستاده شد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود بایرن تمام شود.

 

در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم بایرن مونیخ موفق شد گل دوم خود را وارد دروازه لایپزیش کند. حرکت عالی جمال موسیالا و ضربه دقیق این بازیکن به گل دوم بایرن منجر شد.

 

 

1642823

 

 

در دقیقه 51 لایپزیش توانست توسط آندره سیلوا یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما پرچم کمک داور بالا رفت و این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

 

در دقیقه 54 روبرت لواندوفسکی می توانست گل دوم خود و سوم بایرن مونیخ را به ثمر برساند اما این ستاره لهستانی در مصافی تک به تک این فرصت خود را از دست داد.

 

چند ثانیه بعد بایرن مونیخ توانست توسط لروی سانه گل سوم خود را هم به ثمر برساند. ستاره آلمانی روی پاس جمال موسیالا دروازه خالی لایپزیش را باز کرد تا نتیجه 3-0 شود.

 

در دقیقه 58 لایپزیش موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. کونارد لایمر با یک شوت استثنایی و مهار نشدنی دروازه مانوئل نویر را باز کرد و نتیجه را به 3-1 تغییر داد.

 

 

1642820

 

 

در دقیقه 88 سابیتزر می‌توانست در دو مرحله دروازه تیم سابق خود را باز کند اما واکنش استثنایی دروازه‌بان لایپزیش مانع از این موضوع شد.

 

در دقیقه 92 بایرن مونیخ گل چهارم را هم به ثمر رساند. اریک ماکسیم چوپوموتینگ در مصافی تک به تک دروازه را باز کرد تا بازی با نتیجه 4-1 تمام شود.

دیدگاه‌ها