کد خبر : 1779459 | 21 شهریور 1400 ساعت 22:25 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

پرواز بلند ویستاتوربین به لیگ یک(عکس)

تیم فوتبال ویستاتوربین موفق شد با مربیگری میلاد بلادی به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ویستاتوربین تهران در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با برتری برابر تیم‌ شهرداری بندرماهشهر به رقابت های لیگ یک باشگاه های کشور صعود کرد.

 

 

1643153

 


در دیدار دور رفت این مرحله از رقابت ها تیم فوتبال شهرداری ماهشهر موفق شد در ورزشگاه غدیر نتیجه خوبی بگیرد و با تساوی یک بر یک به ماهشهر بازگشت تا آماده دیدار برگشت شود. درنهایت دیدار برگشت مسابقه پلی آف لیگ دسته دوم امروز از ساعت 19:45 در ورزشگاه شهدای بندرماهشهر میان دو تیم برگزار شد و دو تیم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند.


این نتیجه درنهایت پس از چند ماه که مسابقات لیگ دسته دوم به دلیل تبانی برخی تیم ها به حالت معلق درآمده بود، به دلیل گل زده بیشتر ویستاتوربین در خانه حریف، این تیم را به عنوان تیم سوم به رقابت های لیگ دسته اول رساند.

 

 

 

1643152

 


صعود ویستاتوربین در شرایطی اتفاق افتاد که این تیم به خاطر اتفاقات هفته پایانی لیگ دسته دوم و تبانی های صورت گرفته سبب شد تا حدود 2 ماه منتظر مشخص شدن حریف خود شود.


نکته جالب توجه صعود ویستایی‌ها به لیگ یک، کسب دومین موفقیت میلاد بلادی با این تیم است. این مربی جوان که موفق شده بود ویستاتوربین را از رقابت های لیگ دسته سوم به لیگ دو برساند، در میانه های راه جایگزین فرشاد پیوس شد و توانست به همراه این تیم موفقیت دیگری را کسب کرده و اینبار ویستاتوربین را به رقابت های لیگ یک باشگاه های کشور رساند.

 

 

1643150

 

1643151

 

دیدگاه‌ها