کد خبر : 1779644 | 22 شهریور 1400 ساعت 20:48 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

جاشوا کیمیچ:

چه کسی بابت جدایی مسی از بارسا شگفت زده نشد؟

جاشوا کیمیچ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ در مورد جدایی لیونل مسی از بارسلونا صحبت کرده است.

چه کسی بابت جدایی مسی از بارسا شگفت زده نشد؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در شرایطی یک سال بعد از برتری تاریخی 2-8 مقابل بارسلونا برابر این تیم به میدان می رود که لیونل مسی دیگر در ترکیب بلوگرانا حضور ندارد. جاشوا کیمیچ به مقایسه این پیروزی بزرگ و برتری آلمان مقابل برزیل در جام جهانی 2014 پرداخته و البته مدعی شد در این دو تیم همیشه توقع قهرمانی و موفقیت وجود دارد.

 

جاشوا کیمیچ گفت: "برتری 1-7 در جام جهانی مقابل برزیل برای کل کشور روز شگفت انگیزی نبود، اما پیروزی با هشت گل مقابل بارسلونا نیز نه فقط بابت نتیجه، بلکه در کل اتفاق خاصی بود. در آلمان یا بایرن را دوست دارید یا از این تیم متنفر هستید. اما آن روز اتفاق عجیب و غیرمنتظره ای رخ داد و فکر می کنم همه می خواستند ما در آلمان و اروپا موفق شویم.

 

1636609

 

من عاشق احساس قهرمانی هستم. شما همیشه باید در بایرن و تیم ملی آلمان برنده شوید، اما توقعی که من از خودم دارم همیشه بیشتر است. در واقع همیشه فشاری که من به خودم تحمیل می کنم بیشتر از اتفاقات بیرونی است.

 

جدایی لیونل مسی از بارسلونا؟ چه کسی شگفت زده نشد؟ حالا پاری سن ژرمن بازیکنان فوق العاده ای دارد و تماشای نحوه عملکرد آنها جالب خواهد بود.

 

ناراحتی مارک آندره تراشتگن از نیمکت نشینی در تیم ملی آلمان؟ من می توانم احساس او را درک کنم و همه جاه طلبی های خود را دارند. تراشتگن دروازه بان شگفت انگیزی است و من نمی دانم که او چند بار در بارسا و در لیگ قهرمانان اروپا برنده شده است. مشکل این است که ما مانوئل نویر، بهترین دروازه بان جهان را در ترکیب آلمان در اختیار داریم و تنها یک دروازه بان می تواند در میدان حاضر شود."

دیدگاه‌ها