کد خبر : 1779872 | 23 شهریور 1400 ساعت 20:48 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

در 4 ماه گذشته، 80 روز در اردو بودیم؛

ایراندوست: برای تاریخ‌سازی یکدل و متحد شده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران درباره سطح فنی تیمش معتقد است که بازیکنان نسبت به 4 ماه گذشته چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ تاکتیکی تغییر ملموسی داشته‌اند.

ایراندوست: برای تاریخ‌سازی یکدل و متحد شده‌ایم

به گزارش "ورزش سه" در حاشیه آخرین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال زنان ایران پیش از اعزام به تاشکند برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی در حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس، شهره موسوی نایب رئیس و حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال و هم‌چنین دیگر اعضای هیات‌رئیسه از زحمات مسئولان قدردانی کرد و ابراز امیدواری داشت که ملی‌پوشان بتوانند با صعود پاسخ این زحمات را بدهند.

 

ایراندوست درباره شرایط اردوی تیم ملی گفت: با توجه به شرایط سختی که اکنون حاکم است و به دلیل پاندومی کرونا اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان به صورت منظم و مدون در حال برگزاری است؛ از رییس فدراسیون به سبب نگاه برابر و پرواز اختصاصی سپاسگزارم. با 10 اردوی آماده سازی و 2 اردوی انتخابی عازم مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا 2022 هند می شویم. تقریبا نزدیک به 80 روز در اردو بودیم. همچنین دو اردوی برون مروزی در بلاروس و ازبکستان داشتیم.

 

وی افزود: جا دارد از شهره موسوی، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال نیز بخاطر حمایت‌هایشان از این تیم تشکر کنم. آنچه مسلم است بازیکنان نسبت به 4 ماه گذشته چه از لحاظ بدنی و چه از لحاظ تاکتیکی خیلی تغییر کرده‌اند.

 

مریم ایراندوست با اشاره به شرایط فنی رقبا و البته تیم ملی فوتبال زنان ایران توضیح داد: تیم های اردن و بنگلادش را برای بچه ها خوب آنالیز کرده ایم؛ با توجه به اینکه تیم اردن در جام عربی قهرمان شده است و از روحیه بالایی برخوردار است، اما بچه های ما هم با هم یکدل و متحد شدند که برای اولین کار بزرگی را انجام دهند و نماینده شایسته برای کشورمان باشند. برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال زنان ایران در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: با توجه به امکانات و نگاهی که فدراسیون به بانوان دارد، بدون تردید تلاش می کنیم تا بتوانیم جواب محبت‌های فدراسیون و نگاه برابری که هیچ چیزی برای تیم ملی فوتبال زنان کم نگذاشتند را با صعودمان بدهیم.

دیدگاه‌ها