کد خبر : 1779922 | 24 شهریور 1400 ساعت 01:25 | 36.6K بازدید | 43 دیدگاه

بارسا 0-3 بایرن: برد در نوکمپ مثل آب خوردن

بایرن مونیخ در اولین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه بارسلونا به پیروزی 3-0 رسید.

بارسا 0-3 بایرن: برد در نوکمپ مثل آب خوردن

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یولیان ناگلزمان در این دیدار کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت با گل های توماس مولر و روبرت لواندوفسکی (دو گل) به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کردند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شد، سپری شد. در دقیقه 9 بود که بایرنی ها صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند اما ضربه آزاد لروی سانه به دیوار دفاعی بارسا برخورد کرد.

 

 

1644081

 

 

بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 15، روی حرکت یوردی آلبا از سمت چپ و ارسال او، سرخی روبرتو صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او از بالای دروازه بایرن به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد، روی ارسال بنجامین پاوارد و دفع ناقص مدافعان بارسا، این سانه بود که می توانست گل اول بازی را به نام خود ثبت کند اما ضربه او را تراشتگن با یک واکنش دیدنی دفع کرد تا بازی همچنان بدون گل باقی بماند.

 

 

1644032

 

1644021

 

در ادامه این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 27، روی پاس خوب مولر، جمال موسیالا صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع پیکه، دروازه بارسا را بسته نگه داشت.

فشار حملات بایرن سرانجام در دقیقه 24 نتیجه داد و توماس مولر توانست باواریایی ها را پیش بیندازد. مولر که با پاس سانه پشت محوطه جریمه بارسا صاحب موقعیت شده بود،شوت محکمی زد که با برخورد به اریک گارسیا تغییر جهت کرد و وارد دروازه شد.

 

1644028

 

در دقایق پایانی نیمه اول کمی از تب و تاب بازی کاسته شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود بایرن به پایان رسید.  

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 49، سرخیو بوسکتس می توانست با یک شوت محکم کار را به تساوی بکشد اما ضربه او بعد از برخورد به مولر تغییر مسیر داد و به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد نوبت سانه بود که بار دیگر شانس خود را برای گلزنی امتحان کند اما او که بعد از یک و دو با لواندوفسکی صاحب موقعیت شده بود، باز هم نتوانست تراشتگن را مغلوب کند.

 

1644037

 

1644038

 

 

حملات بایرن سرانجام در دقیقه 56 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. روی یک حمله همه جانبه از بایرنی ها بود که ابتدا ضربه موسیالا به تیر برخورد کرد اما توپ برگشتی به لواندوفسکی رسید و او هم با یک ضربه دقیق، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

در ادامه کومان دست به چند تعویض زد و بازیکنانی مانند گاوی، یوسف دمیر، فیلیپ کوتینیو و الخاندرو بالده را به زمین فرستاد و این تغییرات کمی شرایط را به سود میزبان عوض کرد اما فرصت هایی که نصیب کوتینیو و بالده شد، نتوانست قفل دروازه بایرن را باز کند.

 

1644064

 

1644062

 

 

در مقابل، در دقایق پایانی بار دیگر بایرنی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 85 به گل سوم رسیدند. این بار هم روی یک توپ برگشتی بود که لواندوفسکی از برخورد ضربه سرژ گنابری به تیر دروازه استفاده کرد و بعد از فریب مدافع حریف، گل سوم را نیز به نام خود ثبت کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بازی با برتری 3-0 بایرن مونیخ به پایان رسید.

دیدگاه‌ها