کد خبر : 1780227 | 25 شهریور 1400 ساعت 15:35 | 35.6K بازدید | 22 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

اولتیماتوم لاپورتا به کومان؛ ثانیه‌شماری برای اخراج

رونالد کومان تا 2 آبان و روز ال کلاسیکو باید به اوضاع بارسلونا سر و سامان بدهد و در غیر این صورت اخراج خواهد شد.

اولتیماتوم لاپورتا به کومان؛ ثانیه‌شماری برای اخراج

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین 0-3 مقابل بایرن مونیخ و البته نمایش بسیار ضعیف در استادیوم خانگی بارسلونا باعث شد از همین ابتدای فصل فشار زیادی روی کادر فنی بلوگرانا ایجاد شود. اخبار حاکی از جلسه شبانه گروه مدیریتی باشگاه برای آنالیز شرایط بوده و دیروز نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد رونالد کومان فرصت زیادی برای تعییر اوضاع و حفظ نیمکت بارسلونا نخواهد داشت و تنها سه بازی دیگر به او شانس داده خواهد شد.

 

 

1644582

 

 

امروز موندودپورتیوو ادعایی جدید مطرح کرد. تیم مدیریتی بارسلونا فعلا روی کومان اعتماد دارد ولی برای او مهلت خاصی در نظر گرفته اند. کومان تا 24 اکتبر(2 آبان) و روز بازی با رئال مادرید در ال‌کلاسیکو فرصت دارد تا به اوضاع تیم سر و سامان بدهد و سپس دیگر شانسی برای ابقا نخواهد داشت.

بارسا پیش از ال کلاسیکو در لالیگا باید به مصاف گرانادا، اتلتیکو و کادیز برود و در لیگ قهرمانان نیز باید در زمین بنفیکا بازی کند. بارسا پس از سال ها صعودش به یک هشتم نهایی تضمین شده نیست و در هاله ای از ابهام قرار دارد. در این بین وقفه دو هفته ای فیفا دی نیز خواهیم داشت که فرصتی برای آنالیز فنی کومان از سوی سران باشگاه است.

 

 

1643688

 

 

این روزها حتی در بارسا تی وی نیز از کومان انتقاد می شود و رسانه های کاتالان معتقدند این انتقادات با توصیه خوان لاپورتا رئیس باشگاه صورت گرفته است. در واقع اعتمادها به سرمربی هلندی روز به روز کاهش پیدا می کند و تنها راه نجات او پیروزی در همه بازی های پیش رو و به خصوص در ال کلاسیکو است اما سوال بزرگ اینجاست که آیا او به ال کلاسیکو خواهد رسید؟

 

 

دیدگاه‌ها