کد خبر : 1780295 | 26 شهریور 1400 ساعت 00:12 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

صعود برزیل و پرتغال به یک‌هشتم جام جهانی فوتسال

برزیل و پرتغال با کسب دومین پیروزی متوالی خود در جام جهانی فوتسال، صعود خود را به دور یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها قطعی کردند.

صعود برزیل و پرتغال به یک‌هشتم جام جهانی فوتسال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هفته دوم مسابقات جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی امشب (پنجشنبه)، با برگزاری دیدارهای گروه‌های C و D پیگیری شد.
 

پرتغال در گروه C با نتیجه 7 بر صفر از سد جزایر سلیمان گذشت. مارلون سیا به اشتباه دروازه خودی را گشود و فابیو سسیلیو، ریکاردینیو، آندره (دو گل)، اریک و پانی، سایر گل‌های پرتغال در این مسابقه را به ثمر رساندند.

 

در دیگر دیدار این گروه که ابراهیم محرابی افشار و گلاره ناظمی در تیم داوری آن حضور داشتند، مراکش با تساوی یک-یک مقابل تایلند متوقف شد. یوسف جواد برای مراکش و جیراوات سورنویچیان برای تایلند گلزنی کردند.

 

در گروه D هم برزیل با نتیجه 4 بر صفر از سد جمهوری چک گذشت. فرائو با دو گلی که در این مسابقه به ثمر رساند، با شش گل در صدر جدول بهترین گلزنان مسابقات ایستاد و رودریگو و مارلون، سایر گلزنان سلسائو در این دیدار بودند.

 

ویتنام هم با نتیجه 3 بر 2 بر پاناما غلبه کرد. دوان پات چائو، مین تری نگوین و وان هیو نگوین برای تایلند گلزنی کردند و آبدیل کاستریون، هر دو گل پاناما را وارد دروازه نماینده آسیا کرد.

 

تیم‌های پرتغال و برزیل با شش امتیاز، صعود خود را به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات قطعی کردند. جداول گروه‌های C و D به شرح زیر است:

 

تیم ملی ایران فردا در دومین دیدار خود در جام جهانی 2021، از ساعت 19:30 مقابل آمریکا صف‌آرایی خواهد کرد. برنامه دیدارهای فردا به این شرح است:

 

گروه E
اسپانیا - ژاپن، ساعت 19:30، سالن کلایپدا آره‌نا
آنگولا - پاراگوئه، ساعت 21:30، سالن کلایپدا آره‌نا

 

گروه F
ایران - آمریکا، ساعت 19:30، سالن ویلنیوس آره‌نا
آرژانتین - صربستان، ساعت  21:30، سالن ویلنیوس آره‌نا

 

دیدگاه‌ها