کد خبر : 1780529 | 27 شهریور 1400 ساعت 17:15 | 34.7K بازدید | 14 دیدگاه

مرد سایه سپاهان دوباره پشت محرم ایستاد(عکس)

علیرضا مرزبان مانند لیگ بیستم بار دیگر در کنار محرم نویدکیا به عنوان نفر دوم کادر فنی تیم خواهد بود.

مرد سایه سپاهان دوباره پشت محرم ایستاد(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، پس از پایان لیگ بیستم که برای طلایی‌پوشان اصفهانی با کسب65 امتیاز تمام شد، اما باز هم در رقابت با پرسپولیس قافیه قهرمانی را مانند لیگ هجدهم به این تیم واگذار کرد، علیرضا مرزبان هم با انتشار پستی از هواداران سپاهانی خداحافظی کرد، اما پس از چند هفته از بازگشت خبر داد و البته دیرتر از سایر اعضای کادر فنی از آلمان بازگشت و چند روز پیش از سفر به تهران به کادر فنی اضافه شد.


مرزبان یکی از نفرات تاثیرگذار کادر فنی سپاهان در لیگ بیستم بود که هنوز هم بسیاری از علاقمندان به فوتبال نمایش های بسیار خوب طلایی پوشان را که به کسب 65 امتیاز ختم شد به او و حضورش کنار نویدکیا در سال اول مربیگری نسبت می‌دهند، اما این فرضیه را نمی‌توان به طور کامل قبول کرد، اما اینطور گفت که مرزبان به واسطه دو حضور موفق در کنار مربیانی نظیر افشین قطبی و زلاتکو کرانچار که به قهرمانی با دو تیم پرسپولیس و سپاهان ختم شده است، به خوبی توانایی نقش یک مربی مکمل را درک کرده و به خوبی از توانایی‌های فنی، رفتاری، روانشناسی، مدیریتی و... برای کنترل هر چه بهتر تیم و حرکت بازیکنان به سمت جلو استفاده می‌کند.

 

 

این تصویر از امیرحسین خیرخواه به خوبی توانسته نقشی که مرزبان در سپاهان برعهده دارد را به تصویر بکشد. او یک مربی‌ باتجربه است که ضمن پذیرش نقش محرم نویدکیا به عنوان نفر اول، آماده است تا هر وقت لازم باشد به روش های مختلف به کمک تیمش بیاید.

 


یکی از نگرانی‌های محرم در پنجره تابستانی علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیم و پر کردن جای بازیکنانی نظیر محبی و نیازمند، حفظ مرزبان بود که این اتفاق هم به سرانجام رسید و این مربی باتجربه یکسال دیگر هم مکمل محرم نویدکیا سرمربی جوان تیم خواهد بود و در بزنگاه‌ها می‌تواند با تجربه‌اش به کمک تیم بیاید.


 

دیدگاه‌ها