کد خبر : 1780566 | 27 شهریور 1400 ساعت 20:24 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

سیتی 0 -0 ساوتهمپتون؛ بدون حتی یک موقعیت!

منچسترسیتی در دیداری سرد و کم هیجان در خانه خود مقابل ساوتهمپتون با تساوی بدون گل متوقف شد.

سیتی 0 -0 ساوتهمپتون؛ بدون حتی یک موقعیت!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از شش بار گلزنی مقابل لایپزیش در لیگ قهرمانان، امروز شاید حتی یک موقعیت گل جدی هم نداشت و در شرایطی که گل دقیقه 90 این تیم هم مردود اعلام شد، به تساوی بدون گل برابر ساوتهمپتون رضایت داد.

 

ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی با حرکت محمد ال یونسی می توانست به گل اول هم دست یافت، اما ضربه این بازیکن تغییر جهت داده و در اختیار ادرسون قرار گرفت.

 

1645181

 

در دقیقه 18 منچسترسیتی با ارسال یک کرنر صاحب موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه حریف شد، اما ضربه سر فرناندینیو دقیق نبود و راهی به دروازه ساوتهمپتون پیدا نکرد.

 

دقایقی بعد این بار کایل واکر حرکت کرده و ارسال خوبی روی دروازه ساوتهمپتون داشت، اما این بار ضربه سر ایلکای گوندوگان از کنار دروازه حریف به بیرون رفت و این فرصت هم تبدیل به گل نشد.

 

در دقیقه 32 این بار منچسترسیتی فرصت داشت با حرکت گابریل ژسوس به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه آکروباتیک این مهاجم برزیلی نیز راهی به دروازه نیافت و در نهایت نیمه نخست کم هیجان و بدون موقعیت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

1645179

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز اتفاق خاصی رخ نداد. در دقیقه 62 داور خطای کایل واکر روی ردموند را پنالتی اعلام کرده و این مدافع انگلیسی را نیز اخراج کرد، اما بعد از بازبینی صحنه هر دو تصمیم خود را تغییر داد.

 

در دقیقه 75 آرمسترانگ در مقابل دروازه منچسترسیتی صاحب فرصت شده و می توانست قفل این بازی را باز کند، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار ادرسون قرار گرفت. در اوقات اضافی بود که منچسترسیتی به گل رسید، اما آفساید رحیم استرلینگ اعلام شد و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها