کد خبر : 1780574 | 27 شهریور 1400 ساعت 21:01 | 49.6K بازدید | 2 دیدگاه

هواداران‌سیتی درخواست گواردیولا را رد کردند(عکس)

با وجود درخواست پپ گواردیولا از هواداران منچسترسیتی باز هم شاهد سکوهای خالی در بازی امروز این تیم مقابل ساوتهمپتون بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، پس از این که در جریان بازی منچسترسیتی و لایپزیش در لیگ قهرمانان تنها 38 هزار نفر از ظرفیت 55 هزار نفری ورزشگاه اتحاد پر شد، گواردیولا اعلام کرد که تیمش نیاز به حضور تعداد بیشتری از هواداران در دیدار هفته آینده برابر ساوتهمپتون در لیگ برتر دارد.

 

اما این اظهار نظر پپ گواردیولا با واکنش کوین پارکر، مدیر انجمن هواداران منچسترسیتی مواجه شد و او به نوعی ناراحتی خود را از صحبت های این مربی نشان داد. با این حال گواردیولا در نشست خبری پیش از دیدار برابر ساوتهمپتون حاضر نشد که بابت این مسئله عذرخواهی کند.

 

گواردیولا پیش از بازی برابر ساوتهمپتوت گفته بود: "بعد از بازی گفتم که از پر نشدن ورزشگاه ناامید شده ام؟ هر کسی تفسیر خود را دارد. من به خاطر حرفی که زدم عذرخواهی نمی کنم. این اولین بار نیست که در دوران مربیگری چنین حرفی می زنم. در بارسلونا و بایرن هم موارد مشابهی داشتم. وقتی بازی سختی مانند لایپزیش انجام می دهیم و سپس سه بازی دیگر نیز پیش رو داریم، می دانم که شرایط چقدر دشوار است. هدفم این بود که بگویم ما به حمایت بیشتری نیاز داریم. مهم نیست چند نفر بیایند، اما من از آنها دعوت می کنم که بیایند و از بازی لذت ببرند زیرا ما به حمایت نیاز داریم."

 

با این حال به نظر می‌رسد که درخواست پپ گواردیولا نیز از هواداران منچستر سیتی نتیجه ای در بر نداشت چراکه بر اساس تصاویری که دیلی‌میل منتشر کرده سکوهای خالی در اتحاد کاملا قابل رویت بوده است. در واقع هواداران سیتی بعد از درخواست گواردیولا نیز استقبال قابل توجهی از دیدار تیم‌شان برابر ساوتهمپتون نداشتند‌.

 

 

1645214

 

1645212

دیدگاه‌ها