کد خبر : 1780587 | 27 شهریور 1400 ساعت 21:41 | 23.2K بازدید | 5 دیدگاه

پافشاری گواردیولا: حرف اشتباهی نزدم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد از دشواری های دیدار مقابل ساوتهمپتون باخبر بوده است.

پافشاری گواردیولا: حرف اشتباهی نزدم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی بعد از پیروزی درخشان در لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش، امروز در خانه خود برابر ساوتهمپتون متوقف شد. پپ گواردیولا بعد از آن دیدار از عدم حضور هواداران در استادیوم اتحاد ابراز نارضایتی کرده و البته با واکنش هواداران سیتی نیز مواجه شد. حالا پپ گواردیولا باز هم تاکید کرد حرف اشتباهی نزده و هیچ وقت از عدم حضور هواداران گلایه نکرده است.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما در برابر حریفی باکیفیت مساوی کردیم آنها واقعا خوب دفاع کرده و بازیکنان با کیفیت خوبی در میانه میدان در اختیار دارند. بازی فشرده ای بود و ما در ارائه بازی خود و بازی سازی راحت نبودیم. ما بیش از حد معمول توپ از دست داده و این حس را می دادیم که انگار در شرایط خوبی نیستیم. ما باید به خودمان و عملکرد تیم در این دیدار نگاه کنیم.

 

1645235

 

سوال اینجاست که ما می دانستیم این دیدار بعد از لیگ قهرمانان دشوار است و ما باید عملکرد بهتری ارائه می دادیم. دلیل عدم پیروزی ما در مسابقه امروز در اختیار نداشتن یک مهاجم نوک در ترکیب نیست، بلکه دلیل نبردن سیتی این بود که توپ های خوبی برای بازیکنان هجومی خود ارسال نکردیم. البته نباید فراموش کرد حریف ما ساوتهمپتون برای برگزاری اردوی آماده سازی پیش از این دیدار هفت روز فرصت داشت و ما تنها دیروز و حدود 10 دقیقه.

 

حواشی روزهای اخیر؟ من بعد از دیدار مقابل لایپزیش هیچ حرف اشتباهی نزدم. من گفتم بازی فوق العاده سخت خواهد بود و هیچ وقت از تعداد هوادارانی که می آیند یا نمی آیند گله و شکایتی نکرده و هرگز در زندگی ام این کار را انجام نداده ام."

دیدگاه‌ها