کد خبر : 1780639 | 28 شهریور 1400 ساعت 09:22 | 32.6K بازدید | 7 دیدگاه

ممفیس دیپای:

هنوز بهترین عملکرد من در بارسلونا را ندیده‌اید

ممفیس دیپای، ستاره هلندی امیدوار است بارسلونا بتواند از شکست ناامید کننده مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان درس بگیرد.

هنوز بهترین عملکرد من در بارسلونا را ندیده‌اید

به گزارش "ورزش سه"، فصل جدید لیگ قهرمانان برای بارسلونا بسیار بد آغاز شده و این تیم در اولین مسابقه خود با سه گل در استادیوم نوکمپ مقابل بایرن مونیخ شکست خورد. ممفیس دیپای، از معدود بازیکنان آماده بارسلونا در فصل جدید  ابراز امیدواری کرد آنها بتوانند در ادامه فصل شرایط را تغییر داده و برای کسب عناوین قهرمانی مبارزه کنند.

 

ممفیس دیپای گفت: نتیجه دیدار مقابل بایرن مونیخ واقعا ناامید کننده بود. ما باید از شکست درس گرفته، همه در یک جهت قرار بگیریم تا این اوضاع را به طور کامل تغییر دهیم. من قاطعانه باور دارم که راهی برای مبارزه در مسیر فتح همه عناوین در این این فصل پیدا خواهیم کرد. ما بارسلونا هستیم و من می خواهم به باشگاه کمک کنم تا شرایط را عوض کند.

 

1636239

 

من کارم را در بارسلونا خوب شروع کردم، اما باید به راه خود ادامه دهم. فکر نمی کنم هنوز بهترین عملکردم را در این تیم ارائه داده داشته باشم. من احساس خوبی دارم و در شرایط مناسبی قرار دارم، اما من می خواهم به پیشرفت خود ادامه داده و به این روند گلزنی و ارسال پاس گل استمرار بخشم.

 

رونالد کومان من را از دوران حضور در تیم ملی هلند بسیار خوب می شناسد و من نیز به فلسفه و سبک بازی مورد علاقه او باور دارم. ما می دانیم که شرایط چقدر دشوار است، پس باید در کنار هم باشیم و سخت تلاش کنیم.

 

 من اینجا راحت هستم. سرمربی دارم به من آزادی و اعتماد به نفس زیادی می دهد. من شرایط خوبی زیر نظر کومان دارم و همه اعضای تیم به او احترام می گذارند، زیرا کومان سابقه درخشانی دارد."

دیدگاه‌ها