کد خبر : 1780693 | 28 شهریور 1400 ساعت 12:50 | 86.3K بازدید | 36 دیدگاه

این دو بازیکن در فهرست مجیدی هستند

رفت و برگشت در استقلال با مددی و اسماعیلی و رشید!

دو ستاره پیشین استقلال هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکردند تا احتمال بازگشت شان به جمع آبی های پایتخت قوت بگیرد.

رفت و برگشت در استقلال با مددی و اسماعیلی و رشید!

به گزارش "ورزش سه"، فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری دو بازیکن استقلال در فصل گذشته طی ماه های گذشته اختلافات زیادی با مدیریت باشگاه پیدا کردند. البته موضوع این دو بازیکن با هم تفاوت هایی داشت.


اسماعیلی که در طول ماه های گذشته بارها با احمد مددی به مشکل خورد و بر سر مطالباتش و همچنین جرایم انضباطی چندین بار علیه مدیرعامل مستعفی باشگاه مصاحبه کرد، حالا مدتی است دور از این تیم مانده است.


این بازیکن قبل از دیدار با الهلال عربستان بعد از کش و قوس های فراوان دوباره مد نظر مجیدی قرار گرفت. سرمربی آبی ها نامه رسمی ای نیز به ملکیان رییس هیات مدیره نوشت تا برای تمدید با اسماعیلی اقدام کنند اما هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاد. جالب اینکه اسماعیلی به عنوان یک هوادار به امارات رفت و در شب بازی با الهلال از روی سکوها نظاره گر عملکرد بازیکنان بود.

 

1630833


با وجود همه مسائل اما مدیرعامل استقلال و رییس هیات مدیره برای تمدید با اسماعیلی اقدامی نکردندو در مصاحبه های خود او را یک بازیکن بی اخلاق خواندند. مددی چند روز قبل هم در آخرین گفت و گویی که با تلویزیون انجام داد، اعلام کرد که بی انضباطی های اسماعیلی را برنمی تابد تا مشخص شود با حضور او دیگر این بازیکن جایی در استقلال ندارد.


از طرف دیگر رشید مظاهری نیز با مدیران باشگاه به اختلاف خورده است. مظاهری روز سفر استقلال به امارات به دلیل مسائل مالی و پرداخت نشدن مطالباتش همراه تیم به دوبی نرفت و از طرفی فردای آنروز به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد. مظاهری بعد در مصاحبه ای علیه مددی مطالبی را بر زبان آورد تا او نیز دلیل اصلی اقدام برای فسخ یک طرفه را اختلاف با احمد مددی بداند.


حالا اما با استعفا و جدایی احمد مددی از مدیریت باشگاه استقلال به نظر می رسد راه برای بازگشت این دو ستاره به استقلال هموارتر شود.
اسماعیلی که یکی از بازیکنان مد نظر مجیدی است و احتمالا با حضور مدیرعامل جدید استقلال فرهاد برای تمدید قرارداد وی و بازگشتش به تمرینات رسما اقدام کند و مدیران نیز خواسته اورا به تعویق نیندازند.


درباره مظاهری اما کمی موضوع پیچیده تر است. بی تردید مجیدی به خاطر اینکه در نزدیکی بازی با الهلال این دروازه بان اردوی تیم را ترک کرده، از اودلخوری هایی دارد. از طرفی با توجه به حضور سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی در استقلال به عنوان دو دروازه بان شاید چندان رغبتی برای بازگشت مظاهری وجود نداشته باشد. اما مساله مهم این است که مظاهری هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده تا به نظر برسد همچنان منتظر استقلال مانده است.

 

1637662


در شرایطی که اکثر تیم های لیگ برتری دروازه بان های خود را انتخاب کرده اند، به نظر می رسد تنها گزینه مظاهری برای ادامه فوتبالش هوادار تهران باشد اما او فعلا برای عقد قرارداد با تیم رضا عنایتی نیز اقدامی نکرده است. مشخص است که مظاهری منتظر انتخاب مدیران جدید استقلال است تا اگر شرایط مهیا باشد به این تیم برگردد.


از سوی دیگر اسماعیلی نیز هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و با وجود داشتن چند پیشنهاد منتظر استقلال مانده است. به نظر می رسد هافبک شماره 8 آبی ها البته کارش برای بازگشت به تیم راحت تر از مظاهری باشد چراکه اورابطه خوبی با مجیدی دارد و با مدیران جدید هم مشکل خاصی نخواهد داشت.


حال باید منتظر ماند و دید با انتخاب مدیران جدید استقلال آیا مظاهری و اسماعیلی که سال گذشته جزو بازیکنان مطرح استقلال بودند، به این تیم برمی گردند یا اینکه اتفاقات جدیدی را شاهد خواهیم بود.

دیدگاه‌ها