کد خبر : 1780785 | 28 شهریور 1400 ساعت 19:27 | 41.5K بازدید | 26 دیدگاه

وستهام ۱-۲ یونایتد؛ پیروزی دراماتیک شیاطین سرخ

منچستریونایتد در یک بازی فوق العاده جذاب که پایانی دراماتیکی داشت 2-1 وستهام را شکست داد.

وستهام ۱-۲ یونایتد؛ پیروزی دراماتیک شیاطین سرخ


به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد بعد از شکست تلخی که اواسط هفته گذشته در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا مقابل یانگ بویز تجربه کرد، امروز از سری مسابقات هفته پنجم لیگ برتر انگلیس برابر وستهام قرار گرفت که نهایتاً این بازی با نتیجه 2-1 به سود یونایتد خاتمه یافت.

 

 

1645571

 

 

در دقیقه 17 اشتباه عجیب هری مگوایر می توانست به گل اول وستهام تبدیل شود اما ضربه جارود بوون در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع منچستریونایتد برگردانده شد.

 

در دقیقه 22 باز هم این وستهام بود که می‌توانست گلزنی کند اما حرکت خوب بازیکنان این تیم در دو مرحله منجر به گل نشد. توپ اول را داوید دخیا برگرداند اما ضربه دوم از بالای دروازه منچستریونایتد عبور کرد.

 

در دقیقه 24 اولین موقعیت جدی منچستریونایتد رقم خورد اما ضربه آرام کریستیانو رونالدو توسط دروازه‌بان وستهام مهار شد. اما چند دقیقه بعد منچستریونایتد تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما ضربه برونو‌فرناندز تیر دروازه وستهام برخورد کرد.

 

در دقیقه 30 بالاخره قفل دروازه‌ها شکست. ضربه سعید بن رحما بعد از برخورد به مدافع فرانسوی منچستریونایتد یعنی رافائل واران تغییر جهت داد و به تور دروازه این تیم چسبید تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1645573

 

 

چند دقیقه بعد منچستریونایتد می توانست خیلی زود گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه آرون ون‌بیساکا در زاویه ای تقریباً بسته توسط دروازه بان وستهام به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 35 منچستر یونایتد توانست گل تساوی را به ثمر برساند. ارسال برونو‌ فرناندز به روی دروازه با ضربه سر رونالدو همراه شد اما در ابتدا دروازه‌بان وستهام توپ را مهار کرد. با این وجود رونالدو توپ برگشتی را به راحتی و مقابل دروازه خالی تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با نتیجه 1-1 تمام شود.

 

 

1645567

 

 

در نخستین دقایق نیمه دوم کریستیانو رونالدو می توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند اما ضربه او در مصافی تک به تک توسط فابیانسکی مهار شد.

 

در دقیقه 77 یک صحنه بسیار مشکوک در محوطه جریمه رخ داد و کریستیانو رونالدو به روی زمین افتاد اما داور مسابقه هیچ اعتقادی به خطا روی فوق ستاره پرتغالی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد تعویض طلایی اوله گنار سولسشر گل پیروزی بخش منچستریونایتد را به ثمر رساند. جسی لینگارد روی یک حرکت فردی و با یک ضربه فوق العاده گل دوم یونایتد را به ثمر رساند.

 

 

1645568

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 93 برخورد توپ به دست لوک شاو به کابوس یونایتد تبدیل شد. داور در ابتدا خطایی تشخیص نداد اما بعد از بازبینی صحنه پنالتی برای وستهام اعلام شد. دیوید مویس در اقدامی جالب نوبل را به زمین فرستاد و او نیز پشت ضربه پنالتی ایستاد اما داوید دخیا با واکنش فوق العاده خود آن را مهار کرد تا بازی با نتیجه 2-1 تمام شود.

دیدگاه‌ها