کد خبر : 1781293 | 31 شهریور 1400 ساعت 07:58 | 208.5K بازدید | 36 دیدگاه

ببین آقای مربی! من مغز دارم؛

کینه شتری بالوتلی؛ انتقام پس از ده سال(عکس)

ستاره ایتالیایی دمیر اسپور با یک شادی گل جنجالی بار دیگر به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

کینه  شتری بالوتلی؛ انتقام پس از ده سال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی، ستاره 31 ساله فوتبال ایتالیا که با غرق شدن در حواشی مختلف نتوانست به موفقیت هایی که توانایی رسیدن به آنها را داشت برسد این روزها در لیگ ترکیه به چهره ای محبوب برای هواداران آدنا دمیر اسپور تبدیل شده است؛ باشگاهی که تابستان امسال پس از جذب او نوشت: "امروز انتقالی صورت گرفت که نام خود را با حروف طلایی در تاریخ آدانا دمیر اسپور می نویسد. ماریو بالوتلی رسماً یک قرارداد سه ساله با تیم ما امضا کرده است.  سوپر ماریو اکنون برای آبی پوشان گل خواهد زد."

 

بالوتلی با کوله باری از خاطرات عجیب و غریب راهی ترکیه شد تا به تیم تازه صعود کرده آدنا دمیر اسپور در سوپر لیگ ترکیه کمک کند؛ تیمی که در 5 هفته نخست مسابقات 2 باخت، 2 مساوی و تنها یک برد را به دست آورده بود و امشب در یک تقابل دشوار مقابل بشیکتاش صدرنشین قرار گرفت که سه بازی آخر خود را با برد پشت سر گذاشته بود. شاگردان سرگن یالچینِ معروف تا دقیقه 50 به سه گل دست یافتند تا در آستانه کسب بردی آسان قرار بگیرند؛ این اما تازه شروع داستان بود و در دقایق باقی مانده نیمه دوم اتفاقاتی رخ داد که بازی آدنا – بشیکتاش را به یکی از جنجالی ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا تبدیل کرد.

 

1646426

 

یالچین به واسطه حضور در برنامه های پرمخاطب کشور ترکیه از جمله برنامه معروف استعدادیابی  yetenek sizsiniz از محبوبیت بالایی در میان عموم مردم کشورش برخوردار است. او به عنوان کارشناس ورزشی همواره نقدهای صریح و جنجالی را طی سالیان اخیر داشته که یکی از آنها اظهار نظر جنجالی اش در مورد حرکت دیوانه وار بالوتلی در بازی سیتی – گلکسی بود که باعث به وجود آمدن کینه ای سنگین در دل سوپرماریو شد؛ کینه ای که ستاره ایتالیایی امروز آن را علنی کرد، انتقامش را گرفت و پرونده اش را بست!

 

1646433

 

ماریو بالوتلی پس از گل زیبایی که به ثمر رساند به سمت نیمکت تیم حریف رفته و حرکاتی را انجام داد که ابتدا مشخص نبود با چه منظوری بودند اما تنها چند دقیقه بعد بود که بازنشر تصاویر و ویدیوهای مربوط به این صحنه همه چیز را آشکار کرد؛ موضوع به سال ها پیش بر می گشت جایی که یالچین، چهره محبوب فوتبالی در ترکیه که به عنوان کارشناس هم در برنامه های ورزشی این کشور حضور پیدا می کند اظهار نظری جنجالی در مورد سوپر ماریو انجام داده بود. او در یک برنامه تلویزیونی در کشور ترکیه و در واکنش به حرکت عجیب بالوتلی در مسابقه منچستر سیتی و گلسکی گفته بود: این بچه مغز ندارد، بخدا که ندارد..."

 

1646427

 

ستاره ایتالیایی دمیر اسپور با شادی گل خود نشان داد که سال ها بود اظهار نظر جنجالی یالچین را در ذهن خود ذخیره کرده و به دنبال راهی برای یک انتقام حسابی می گشت؛ انتقامی که امشب به بهترین و سینمایی ترین شکل ممکن صورت گرفت و سوپر ماریو پس از باز کردن دروازه تیم تحت هدایت یالچین در دقیقه 7+90 که به از دست رفتن برد بشیکتاش و کسب یک تساوی ارزشمند برای دمیر اسپور منجر شد به سمت نیمکت حریف رفته و با دست به مغز خود اشاره کرده و به یالچین فهماند که گرچه کلی سوژه برای به زیر سوال برده شدنش وجود دارد اما هنوز می تواند با همان چیزی که مربی ترکیه ای وی را فاقد آن دانسته بود، کارهای بزرگ انجام دهد.

 

1646430

 

این حرکت جالب بالوتلی بلافاصله به ترند توئیتر تبدیل شد تا حدی که در عرض چند ساعت شاهد انتشار حدود 80 هزار توئیت با هشتگ بالوتلی هستیم؛ توئیت هایی که اغلب به تمجید از این ستاره پر حاشیه ایتالیایی اختصاص دارند. سوپر ماریو شادی گل های بسیاری دارد که این چنین مورد توجه قرار گرفته اند و از جمله آنها می توان به فیگور معروفش پس از دبل مقابل آلمان در یورو 2012 یا نمایش نوشته (چرا همیشه من) پس از گلزنی در دربی منچستر اشاره کرد.

 

1646431

 

1646428

 

بالوتلی پس از پایان بازی هم استوری فوق را منتشر کرده و با استفاده از ایموجی مغز به نوعی خود را برنده جنگی دانست که یالچین ناخواسته آن را کلید زده بود. البته او در این استوری جملاتی را هم استفاده کرده که قابلیت انتشار ندارند! جالب اینجاست که سوپر ماریو در این استوری سرمربی حریف را منشن کرده است!

 

1646429

 

تابستان سال ۲۰۱۱ بود که دو تیم لس آنجلس گلکسی و منچسترسیتی در دیداری دوستانه که از سری مسابقات پیش فصل برگزار می شد به مصاف یکدیگر رفتند که بعد از تساوی 1-1 در وقت های عادی در ضربات پنالتی سیتیزن ها با نتیجه 7-6 به پیروزی دست یافتند. در وقت‌های معمول این بازی یکی از عجیب ترین و حیرت انگیزترین اتفاقات دنیای فوتبال تا به این لحظه توسط ستاره خط حمله منچسترسیتی یعنی ماریو بالوتلی رخ داد. 
در آن بازی منچستر سیتی ابتدا با گل ماریو بالوتلی از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد. این مهاجم ایتالیایی اما در یک صحنه دیگر و هنگامی که با دروازه بان حریف تک به تک شده بود، در آستانه به ثمر رساندن گل دوم خود قرار داشت اما با یک حرکت عجیب و غریب و نمایشی که کمتر در یک وضعیت تک به تک و یا حتی وسط زمین شاهد آن بوده ایم، آن موقعیت را از دست داد. حرکت عجیب و غریب بالوتلی اما باعث شد که هم وطن و سرمربی بالوتلی یعنی روبرتو مانچینی از شدت خشم با این بازیکن درگیری لفظی پیدا کند و تنها بعد از گذشت نیم ساعت از زمان بازی، مهاجم ایتالیایی تیمش را به نیمکت تبعید کند. 
این اما پایان کار نبود و در ادامه این دو نفر کنار خط و هنگام تعویض بالوتلی نیز با یکدیگر درگیر شدند تا صحنه های عجیب آن بازی ادامه پیدا کرده باشد. بالوتلی نیز که از این تعویض و در پی آن درگیری لفظی با مانچینی بسیار عصبانی به نظر می‌رسید، در یک حرکت حیرت انگیز دیگر بطری آبی که در دستش بود را به سمت دوربین‌های تلویزیونی پرتاب کرد تا به این شکل خشم خود را نشان داده باشد.

 

1646432

 

1646425

 

نیمکت نشینان تیم بشیکتاش که هم از تبدیل برد 3-0 به تساوی 3-3 و هم از حرکت بالوتلی به شدت عصبانی بودند در پایان بازی سعی در حمله به این بازیکن داشتند که با دخالت مسئولان برگزاری بازی و عوامل پلیس، از این اتفاق جلوگیری شد؛ بالوتلی که ماموریت خود را انجام داده بود با آرامشی آزار دهنده از کنار بشیکتاشی ها عبور کرده و راهی رختکن شد.

دیدگاه‌ها