کد خبر : 1781427 | 31 شهریور 1400 ساعت 20:07 | 18.5K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از کسب 12 امتیاز

باشگاه دربی کانتی در آستانه فروپاشی کامل

باشگاه دربی کانتی وضعیت بسیار بدی را تجربه می کند و حتی ممکن است به دسته پایین تر فوتبال انگلیس سقوط کند.

باشگاه دربی کانتی در آستانه فروپاشی کامل

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دربی کانتی که هدایت آن را اسطوره منچستر یونایتد یعنی وین رونی برعهده دارد اصلاً وضعیت خوبی را تجربه نمی کند. آن ها فصل گذشته به سختی و در آخرین هفته ها از خطر سقوط فرار کرده و در چمپیونشیپ ماندگار شدند.

 

 

1646634

 

 

با این حال به نظر می رسد که اوضاع در فصل جدید برای آنها به کابوس وارترین شکل ممکن پیش می رود چراکه شواهد حاکی از آن است که این باشگاه در آستانه ورشکستگی کامل قرار گرفته است.

 

در واقع مشکلات این باشگاه انگلیسی بعد از شیوع ویروس کرونا افزایش هم پیدا کرده اما این تنها مسئله درباره دربی کانتی نیست چرا که آنها در فصول گذشته بارها در بحث فیرپلی مالی مرتکب اشتباهاتی شده‌اند.

 

در همین ارتباط حالا 12 امتیاز از دربی کانتی کم شده که در صورت بهبود پیدا نکردن اوضاع برای این تیم ممکن است تا 21 امتیاز نیز کاهش پیدا کند؛ موضوعی که این باشگاه را در آستانه سقوط به دسته پایین تر فوتبال انگلیس قرار خواهد داد.

 

 

1646633

 

 

شرایط به گونه ای است که این باشگاه حالا به خریدارانی نیاز دارد که هر کدام از آنها مبلغ هنگفت 50 میلیون پوند برای دربی کانتی هزینه کنند تا آنها از ورشکستگی کامل نجات پیدا کنند. البته تا به الان اقداماتی در این زمینه انجام شده و به نظر می‌رسد امیدهایی برای رفع این مشکلات وجود دارد اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ ندهد باشگاه دربی کانتی با ورشکستگی روبرو خواهد شد.

دیدگاه‌ها