کد خبر : 1781620 | 02 مهر 1400 ساعت 01:31 | 37.6K بازدید | 38 دیدگاه

کادیز 0-0 بارسلونا: این تیم شبح بارساست

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل کادیز با تساوی بدون گل متوقف شد.

کادیز 0-0 بارسلونا: این تیم شبح بارساست

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که کاتالان‌ها درگیر حواشی زیادی بودند و شایعات متعددی در مورد آینده رونالد کومان روی نیمکت این تیم شنیده می‌شود، این تیم با ارائه نمایشی ضعیف مقابل کادیز به تساوی 0-0 رضایت داد.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند.

بازی با همین روند ادامه داشت و علی رغم اینکه بارسا در 30 دقیقه ابتدایی 76 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما دفاع فشرده کادیز مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

 

1646943

 

دقایق پایانی نیمه اول هم به همین شکل دنبال شد و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم کادیز شروع بهتری داشت و در همان دقیقه ابتدایی، شوت خطرناک نگردو از پشت محوطه جریمه، می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما واکنش خوب مارک آندره تراشتگن دروازه بارسا را نجات داد.

پس از آن بازیکنان بارسا پیش کشیدند و در دقیقه 52، ضربه ممفیس دیپای نزدیک بود قفل دروازه کادیز را باز کند اما لدسما با واکنشی به موقع، توپ را به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 65 فرانکی دی یونگ که یک کارت زرد داشت، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و بارسا 10 نفره به کار ادامه داد.

 

1646945

 

علی رغم یک یار کمتر، باز هم بارسا تیم برتر میدان بود اما این کادیز بود که در دقیقه 75 می توانست به گل برتری برسد ولی ضربه سر سوبرینو روی ارسال اسپینو از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش کردند تا به گل برتری برسند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها