کد خبر : 1781625 | 02 مهر 1400 ساعت 08:52 | 42K بازدید | 16 دیدگاه

پیکه:

برای قهرمانی لباس بارسا را پوشیده‌ام نه دومی یا سوم

جرارد پیکه، کاپیتان بارسلونا، معتقد است که بازیکنان این تیم باید تمام تلاش خود را انجام دهند که شرایط تغییر کند.

برای قهرمانی لباس بارسا را پوشیده‌ام نه دومی یا سوم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ و توقف در بازی ابتدای هفته برابر گرانادا، بارسلونا شب گذشته در برابر کادیز قرار گرفت و نهایتاً با تساوی بدون گل متوقف شد تا شاگردان رونالد کومان سومین مسابقه بدون پیروزی خود را تجربه کرده باشند.

 

اما جرارد پیکه، کاپیتان بارسلونا، بعد از توقف این تیم مقابل کادیز گفت: "ما در حال گذراندن شرایطی هستیم که به آن عادت نداریم. این شامل سال‌های آشفته با تغییر رئیس و مربیان بوده است. ما باید با هم تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش در تیم انجام دهیم. همه می‌خواهند برنده شوند. از طرفی همه ما می‌توانیم شکایت کنیم یا اینکه کار کنیم. بازیکنان این جا هستند که تلاش کنند."

 

 

1646960

 

 

پیکه درباره شایعات اختلاف بین رونالد کومان و خوان لاپورتا نیز گفت: "بیایید به فکر دو طرفه کردن قضیه نباشیم. همه ما با رئیس و همچنین مربی هستیم. ما نمی توانیم سر و صدا را در اطراف باشگاه کنترل کنیم و نمی خواهیم به آن فکر کنیم. من پیراهن بارسا را نپوشیده ام تا در جایگاه دوم یا سوم قرار بگیرم، من اینجا هستم تا برای کسب جام ها رقابت کنم. بعضی اوقات ما باید با شرایط شبیه به این رو به رو شویم. ما احساس می‌کنیم که هواداران در کنارمان هستند اما در عین حال شرایط کمی پیچیده است.

 

 

1646958

 

 

من کاملاً متقاعد شده ام که با وجود شروع بد ما رقابت خواهیم کرد و تمایل به این موضوع در تیم وجود دارد. ما باید به جنگیدن ادامه دهیم و هیچ کس نباید به این موضوع شک کند. ما به هواداران احتیاج داریم؛ حتی اگر شروع بدی داشته باشیم به آنها نیاز داریم تا به ما کمک کنند."

 

دیدگاه‌ها