کد خبر : 1781704 | 02 مهر 1400 ساعت 15:35 | 23.9K بازدید | 9 دیدگاه

دی یونگ مستحق اخراج نبود

کارت قرمز بی‌رحمانه، تقاضای فرجام‌خواهی بارسا

به عقیده خیلی ها کارت قرمز دیشب داور به فرانکی دی یونگ غیرمنصفانه بوده است.

کارت قرمز بی‌رحمانه، تقاضای فرجام‌خواهی بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در زمین کادیز با تساوی بدون گل متقوف شد اما از دقیقه 65 نیز 10 نفره شده بود. کار بارسا دشوار بود و با اخراج فرانکی دی یونگ هافبک هلندی سخت تر نیز شد. او بین دقایق 61 و 65 دو کارت زرد متوالی گرفت و تیمش را 10 نفره کرد. بارسا با این وجود توانست نتیجه تساوی بدون گل را حفظ کند و حتی دو شانس عالی گلزنی هم داشت و می توانست برنده از زمین خارج شود.

 

 

1647064

 

 

مارک آندره تراشتگن گلر آلمانی بارسا نیز نقش مهمی در کلین شیت کردن بلوگرانا داشت.

اخطار دوم به فرانکی دی یونگ اما جنجالی بود. سرو گرانده خطای نه چندان شدید دی یونگ روی پاچا اسپینو را مستحق دریافت اخطار دانست تا خشم بازیکنان بارسا و کادر فنی را موجب شود. واکنش ها به این اخطار در رسانه ها و شبکه های احتماعی نیز زیاد بود و حتی تونی فریکسا مدیر سابق بارسا نیز توئیت کرد:« یک کارت زرد بی شرمانه از داور.»

 

 

1647066

 

 

در برنامه ال چیرینگیتو که پس از اتمام بازی روی آنتن رفت نیز کارشناسان رئالی معتقد بودند اخطار دوم به دی یونگ منصفانه نبوده است. دی یونگ در دربی برابر اسپانیول فصل 20-2019 نیز از زمین اخراج شده بود و این دومین کارت قرمزش با پیراهن بارسا بود.

 

 

1647067

 

 

باشگاه کاتالان پس از بازی درخواست فرجام خواهی کرده و رسما تقاضا کرده تا با پس گرفتن کارت زرد دوم، دی یونگ شانس بازی برابر لوانته در روز یکشنبه را داشته باشد. باید دید این رای بر می گردد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها