کد خبر : 1781760 | 02 مهر 1400 ساعت 21:32 | 64.2K بازدید | 17 دیدگاه

دستور مالک سیتی: امباپه را به هر قیمتی بخرید

شیخ منصور، مالک منچسترسیتی، به مدیران این تیم دستور داده که شرایط حضور کیلیان امباپه در این تیم به هر قیمتی را فراهم کنند.

دستور مالک سیتی: امباپه را به هر قیمتی بخرید

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که رئال مادرید حالا رقیب جدی برای جذب مهاجم تیم ملی فرانسه  در تابستان آینده پیدا کرده است. شیخ منصور به مدیران سیتی گفته که شرایط حضور کیلیان امباپه در این تیم را به هر قیمتی فراهم کنند.

خریدهای هنگفت باشگاه سیتی در سال‌های اخیر به یکی از ویژگی‌های همیشگی این تیم تبدیل شده و حالا شیخ منصور امیدوار است که بتواند ستاره درخشان پاری سن ژرمن را در پجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. این در حالی است که پیشنهاد رئال مادرید برای جذب این بازیکن در تابستان امسال بی‌نتیجه ماند و پی اس جی حاضر به فروش او نشد.

 

1640353

 

باشگاه اسپانیایی مدعی شد که پیشنهادی به ارزش 170 میلیون یورو برای خرید این بازیکن به مدیران پی اس جی ارائه کرده که از سوی مدیران این باشگاه رد شده است. این در حالی است که مدیران باشگاه فرانسوی ممکن است بازیکنی که در سال 2018 با مبلغ 180 میلیون یورو خریده‌اند را به صورت رایگان در تابستان سال آینده از دست بدهند.

سیتی پیش از این برای جذب هری کین، مهاجم تاتنهام، تلاش می‌کرد اما دنیل لوی، رییس این باشگاه، حاضر به فروش ستاره تیمش نشد و همین موضوع باعث شد که مالک باشگاه سیتی به فکر جذب کیلیان امباپه باشد. سیتی مشکلات زیادی را در خط حمله خود تجربه کرده و حتی جذب جک گریلیش نیز باعث نشده که مشکلات جدی این تیم حل شود. به همین دلیل پپ گواردیولا تصمیم دارد که بازیکن بزرگی را در این پست به جمع بازیکنان تیمش اضافه کند تا بتواند با سایر تیم‌های بزرگ اروپایی در لیگ قهرمانان رقابت کند.

دیدگاه‌ها