کد خبر : 1782209 | 05 مهر 1400 ساعت 09:32 | 23.4K بازدید | 9 دیدگاه

رییس لالیگا به PSG: هدف فرپلی مالی را زیر سوال بردید

خاویر تباس، رییس لالیگا، با ارسال نامه‌ای به باشگاه پاری سن ژرمن شدیدا از مدل مدیریتی این باشگاه انتقاد کرد.

رییس لالیگا به PSG: هدف فرپلی مالی را زیر سوال بردید

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن و لیگ فرانسه اخیرا از تباس بابت حملات آزاردهنده و بی‌دلیل به این مسابقات و این باشگاه پس از جذب لیونل مسی انتقاد کرده بودند. در نامه‌ای که توسط خبرگزاری آسوشیتدپرس رویت شده، تباس همچنان به ابراز ناراحتی خود از سیستم این باشگاه ادامه داده است.

رییس لالیگا در این نامه خطاب به ویکتوریانو ملرو، مدیر ارشد باشگاه فرانسوی، نوشته که شرایط مالی پی اس جی به لطف چندین میلیون یورو حمایت مالی از سوی سهامدارانش در سه فصل گذشته همچنان بدون مشکل مانده است. او مدعی شده که عملکرد مالی پی اس جی به گونه‌ای بوده که مفهوم و هدف فرپلی مالی را زیر سوال برده، هرچند دادگاه عالی ورزش تصمیم به تبرئه آنها گرفته است.

 

1648039

 

دادگاه عالی ورزش در سال 2019 دادخواست پاری سن ژرمن علیه تلاش یوفا برای بازگشایی پرونده‌ای که پیش ازاین بسته شده بود را تایید کرد. پی اس جی از زمان تصویب قانون فرپلی مالی در یک دهه قبلی بارها به شکستن آن متهم شده است.

تباس در نامه ارسالی خود ضمن ابراز نگرانی از حمایت‌های مالی دولت قطر از باشگاه فرانسوی، نوشته که تمامی اتکای لیگ فرانسه صرفا به باشگاه پاری سن ژرمن است و به این موضوع اشاره کرده که لالیگا از شرایط مالی باثباتی برخوردار است. او پیشنهاد برگزاری جلسه با مدیران لیگ فرانسه و مقامات پی اس جی را داده تا اقدامات به کار گرفته شده در این لیگ در راستای تضمین سلامت فوتبال اسپانیا را برای آنان شرح دهد.

دیدگاه‌ها