کد خبر : 1782259 | 05 مهر 1400 ساعت 13:57 | 13K بازدید | 3 دیدگاه

تغییر در برنامه‌ها با اخراج ستاره بایرن

چرا ناگلزمان از اخراج پاواراد عصبانی شد ؟

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن، از اخراج بنجامین پاوارد در دیدار برابر گروتر فورت عصبانی است چرا که مجبور شده تاکتیک تیم خود را تغییر دهد.

چرا ناگلزمان از اخراج پاواراد عصبانی شد ؟

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 1-3 بایرن در برابر گروتر فورت به گفت جاشوا کیمیش « دستاورد چندان درخشانی » نبود. توماس مولر نیز معتقد است که آنها « گاهی بسیار کند» در زمین ظاهر شدند و مناطق زمین آنطور که باید توسط بازیکنان بایرن پر نشد.


هشتمین پیروزی در نهمین بازی فصل که هشتمین پیروزی متوالی نیز بوده و در واقع تنها یک تساوی 1-1 در ابتدای فصل برابر بروسیا مونشن گلادباخ به دست آمد و مولر باور دارد که « وقتی 0-3 از تیمی جلو هستید باعث می‌شود حس خوبی داشته باشید » چون « این رقابتی در بالاترین سطح است ».


همین موضوع ما را به یولیان ناگلزمان می‌رساند که توانسته این نظم را به شکلی باورنکردنی در تیم جاری کند. این مربی 34 ساله توانسته بهترین عملکرد را در هر بازی با توجه به ضرورت همان دیداراز بازیکنانش بگیرد.


این سرمربی جدید معمولا از بازی‌هایی مانند دیدار برابر گروتر فورت که موفق به کسب بیستمین پیروزی خانگی خود در تاریخ باشگاه برابر بوندسلیگا نشده به عنوان مسابقه تمرینی استفاده می‌کند. او در واقع از این دیدارها بهره می‌برد تا شرایط را برای مواقع ضروری شبیه‌سازی کند، برای مثال دیدارهای لیگ قهرمانان که می‌تواند بسیار جدی و مهم شود.


ناگلزمان می‌خواهد از سه مدافع میانی استفاده کند که در لایپزیش نیز بارها آن را تمرین کرده بود تا بتواند هر از گاهی آن را به کار بگیرد. برای مثال در دیدار برابر فورت این دایو اوپامکانو، نیکلاس زوله و لوکاس هرناندز بودند که این زنجیره سه نفره را تشکیل می‌دادند. بنجامین پاوارد در راست و آلفونسو دیویس نیز در چپ حضور داشتند و محدوده حرکتی آنها از محوطه جریمه خودی تا محوطه جریمه حریف بود.
اما شرایط مطابق دلخواه ناگلزمان پیش نرفت. بازیکن 25 ساله در دقیقه 48 با تکلی که روی پای حریف زد از زمین بازی اخراج شد. ناگلزمان پس از بازی گفت:« این تکل لایق دریافت کارت قرمز بود. شما لزوما نباید چنین رفتاری در این موقعیت‌ها داشت باشید.»

 

1648103

 


سرمربی تیم در ادامه اضافه کرد:«  این اتفاق بسیار برای من آزاردهنده بود، خصوصا چون ما در جریدان جلسه تحلیل ویدیویی در بین دو نیمه صحنه‌ای را بررسی کرده بودیم که دقیقا مشابه همین موقعیت بود.»


حالا به نظر می‌رسد که پاوارد علاوه بر اخراج در این بازی، حداقل دو دیدار بعدی تیمش را نیز از دست بدهد. ناگلزمان گفت:« امیدوارم که او بیش از دو بازی محروم نشود.»


تا به حال محرومیت او از دو بازی برابر اینتراخت فرانکفورت و بازی پس از وقفه دیدارهای ملی در برابر لورکوزن قطعی است. نبود پاوارد کار را برای برنامه‌های ناگلزمان دشوار می‌کند:« این آزاردهنده است که ما یک نیمه که می‌توانستیم در آن برنامه‌های اصلی خود را تمرین کنیم از دست دادیم.»


بنابراین باید تغییر سیستم دیگری به کار گرفته می‌شد که در واقع همان استفاده از دفاع چهار نفره با حضور زوله در دفاع راست بود. چنین اتفاقی باعث شد تا برنامه‌های ناگلزمان برای حضور در این بازی تماما اجرا نشود: هدف اول او تمرین استفاده از سه دفاع میانی در زمین بود و هدف بعدی این مربی برگزاری جلسات تمرینی بیشتر از حد معمول در دیدار برابر حریفی نسبتا آسان بود.


و به لطف اخراج پاوارد بود که این امر در نهایت میسر نشد. هرچند پاوارد تنها بازیکنی نبود که در این بازی کارت دریافت کرد چرا که ناگلزمان نیز در دقیقه 64 پس از بحث با داور بازی، اولین کارت زرد دوران حضورش روی نیمکت بایرن مونیخ را دریافت کرد.

دیدگاه‌ها