کد خبر : 1782453 | 06 مهر 1400 ساعت 13:53 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

بلادی: ویستاتوربین همه را سورپرایز خواهد کرد

سرمربی ویستاتوربین در حاشیه برگزاری قرعه کشی لیگ دسته اول در خصوص شرایط این تیم توضیح داد.

بلادی: ویستاتوربین همه را سورپرایز خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، میلاد بلادی سرمربی ویستاتوربین که موفق شد به همراه این تیم دومین تجربه صعود را اینبار به دسته اول پشت سر بگذارد، در حاشیه برگزاری قرعه کشی فصل جدید رقابت‌ها گفت: فصل پرچالشی را می‌توانیم پیش بینی کنیم. مسلما تمامی تیم‌ها قبل از شروع بازی‌ها مدعی هستند. ویستاتوربین طی دو فصل اخیر با قهرمانی در لیگ دسته سوم و در ادامه صعود به دسته اول، روند موفقی را دنبال کرده است. مجموعه‌ای قدرتمند از نخبگان پشت این باشگاه هستند که انگیزه زیادی برای ادامه موفقیت خواهند داد و امیدوارم این شرایط را در لیگ دسته اول نیز به بهترین شکل دنبال کنیم.

 

سرمربی ویستاتوربین درباره روند آماده سازی این تیم نیز گفت: مهمترین نگرانی ما بحث بلاتکلیفی طولانی مدتی بود که ویستاتوربین تا رسیدن به لیگ دسته اول پشت سر گذاشت. بعد از صعود به مرحله پلی آف که در هفته آخر تنها با اختلاف یک امتیازی نسبت به تیم صعود کننده همراه بود، ما حدود 65 روز بلاتکلیف بودیم تا حریف‌مان در پلی آف مشخص شود. این مساله آسیب زیادی چه از حیث مالی، بدنی و روحی به بازیکنان ما وارد کرد. در نهایت اما خوشبختانه به آنچه که استحقاق داشتیم رسیدیم اما فرصت کمی برای آماده سازی حضور در لیگ بعدی پیش روی ما قرار داشت. ما به تک تک بازیکنانی که در این مسیر به ما برای صعود کمک کردند اعتماد داریم اما از این واقعیت هم آگاه هستیم که لیگ دسته اول نیازمند این است تا با آمادگی بالاتری در آن حاضر شویم. مسلما به دنبال تقویت تیم خودمان خواهیم بود. فرصت چندانی نداریم اما نمی‌خواهیم بی‌گدار به آب بزنیم. می‌خواهیم باشگاهی باشیم که هر بازیکنی که وارد آن می‌شود احترام نام این مجموعه و کیفیت فنی و قدر پیراهنی که بر تن خواهد کرد را بداند. همانطور که گفتم مجموعه ویستاتوربین از جمعی از نخبگان شکل گرفته و ما می‌خواهیم همانند دو فصل قبل به جاه طلبی خودمان به بهترین شکل ادامه دهیم.

 

میلاد بلادی درباره قرعه کشی لیگ و حریفان این تیم نیز گفت: مسابقات به صورت لیگ است و با همه رقبا باید بازی کنیم و اینکه چه حریفی ابتدا برای ما قرار گیرد یا هفته پایانی تفاوتی ندارد. برای تمامی رقبا احترام قائل خواهیم بود و از بالاترین توان برای کسب نتیجه سود خواهیم برد و امیدوارم در فصل بعدی همه را سورپرایز کنیم.

دیدگاه‌ها