کد خبر : 1782530 | 06 مهر 1400 ساعت 19:50 | 41.8K بازدید | 22 دیدگاه

نجات بارسلونا؛ بلوگرانا نیز نفتی می شود؟

ممکن است یک شرکت اماراتی مالک بارسلونا شده و تمام مشکلات مالی این تیم را به اتمام برساند.

نجات بارسلونا؛ بلوگرانا نیز نفتی می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویوس کرونا در دو سال اخیر شرایط را برای بسیاری از باشگاه های بزرگ از جمله بارسلونا دشوار ساخته است. البته قراردادهای هنگفت و دستمزدهای کلان مدیریت قبلی نیز مزید بر علت شد تا در نهایت ستاره ای مانند لیونل مسی از این تیم جدا شود. اما حالا اخبار حاکی از احتمال تغییر مالکیت باشگاه و واگذاری بارسلونا به یک شرکت اماراتی است.

 

1647890

 

پیشنهاد شرکتی در دبی برای خرید باشگاه بارسلونا رسیده که اگر به نتیجه برسد، وضعیت مالی دشوار باشگاه بارسلونا در ماه های آینده تغییر می کند. نشریه اسپورت مدعی شد شرکت مذکور حاضر است 1.5 میلیارد یورو برای خرید باشگاه بارسلونا علاوه بر برنامه بازپرداخت مطلوب بدهی های این تیم داده و مشکللات این تیم را به صفر برساند. همچنین بارسلونا تا دو سال مجبور به بازپرداخت این رقم نیست و حتی ممکن است این توافق به 12 سال نیز افزایش یابد. یعنی در واقع بارسلونا تا 12 سال نیازی به پس دادن این 1.5 میلیارد یورو ندارد.

 

نکته مثبت دیگر توافق برای بارسلونا این است که آنها فورا رقم 1.5 میلیارد یورو دریافت می کنند. بدین ترتیب تمام بدهی های باشگاه پرداخت شده و شرایط اورژانسی مالی این تیم به یکباره به اتمام می رسد. بارسلونا در تابستان امسال حتی در پرداخت دستمزد و ثبت قراردادهای جدید خود نیز ناتوان بود و حتی چند ماه قبل اخباری در مورد ورشکستگی این باشگاه پرطرفدار نیز منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها