کد خبر : 1782671 | 07 مهر 1400 ساعت 13:44 | 12.5K بازدید | 12 دیدگاه

کروس: بهترین بازیکنان مانند امباپه باید به رئال بیایند

تونی کروس، هافبک رئال مادرید، معتقد است که بهترین بازیکنان دنیا باید به این تیم بیایند و کیلیان امباپه نیز یکی از آنها است.

کروس: بهترین بازیکنان مانند امباپه باید به رئال بیایند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در طول تابستان چند پیشنهاد برای جذب کیلیان امباپه به باشگاه پاری سن ژرمن ارائه کرد اما در نهایت باشگاه فرانسوی به هیچ یک از این پیشنهادات جواب مثبت نداد تا مهاجم تیم ملی فرانسه همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

با این حال قرارداد امباپه در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید ملحق شود. کروس معتقد است که این بازیکن می‌تواند به درخشش خود در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد. این هافبک آلمانی به گل گفت:« پیش از این در تابستان گفته بودم که دوست دارم بازیکنی مثل او به جمع ما اضافه شود. اجازه دهید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. اظهارنظر در این باره برای من دشوار است چون تصمیم گیرنده نیستم. کیفیت او تغییری نکرده و بازیکن خوبی است و ما هم می‌دانیم که رئال خواهان جذب او بوده اما موفق نشد. همه چیز بدون امباپه هم اینجا ادامه دارد اما همانطور که قبلا هم گفتم بهترین بازیکنان باید به رئال بیایند و امباپه یکی از آنهاست.»

 

1648854

 

کروس همچنین درباره رابطه خود با زیدان صحبت کرده  و مدعی شد که این مربی فرانسوی به او اطمینان خاطر داده که هنوز فرصت زیادی برای بازی در بالاترین سطح دارد. او در این باره اظهار داشت:« حرفی که زیدان دو سال قبل به من زد را به خاطر دارم. وقتی 29 ساله بودم و ما سه لیگ قهرمانان در کنار هم به دست آورده بودیم. او گفت که بر اساس تجربه‌اش به عنوان یک بازیکن، بهترین دوران بازی 30 یا 31 سالگی است. اجازه دهید ببینیم که آیا زندگی حرفه‌ای من هم به همین شکل پیش خواهد رفت یا خیر. فکر می‌کنم که در 31 سالگی هم هنوز می‌توانم بسیار خوب بازی کنم.»

دیدگاه‌ها