کد خبر : 1782856 | 08 مهر 1400 ساعت 18:10 | 49.1K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای مترو

عصبانیت شدید ستاره هلندی از سرمربی منچستر

دونی فن دبیک باور نداشت که در بازی با ویارئال یک دقیقه هم به او بازی نرسیده است.

عصبانیت شدید ستاره هلندی از سرمربی منچستر

به گزارش "ورزش سه"، دونی فن دبیک در تابستان سال گذشته و با انتقالی 40 میلیون پوندی از آژاکس راهی اولدترافورد شد. هواداران منچستریونایتد تصور می کردند خیال شان تا سال ها از داشتن یک هافبک جنگنده در میانه میدان راحت است. اما فصل اول حضور فن دبیک در ترکیب یونایتد چندان خوب پیش نرفت و او با تحمل نیمکت نشینی های متوالی، تنها چهار بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت اوله گونار سولسشر قرار گرفت.

فصل جاری نیز شرایط تغییری نکرده و او در ایده های سرمربی نروژی جایی ندارد.

 

 

1648992

 

 

شب گذشته در بازی منچستر برابر ویارئال، فن دبیک مظابق انتظار روی نیمکت بود ولی در نیمه دوم به وی دستور گرم کردن داده شد و تصور می شد که او در دقایق پایانی وارد زمین شود. به خصوص که یونایتد در خانه متوقف شده بود و نیاز به گلزنی داشت اما سولسشر تصمیم گرفت فرد و جسی لینگارد را در دقایق واپسین وارد میدان کند. ورود لینگارد موثر هم بود و او به رونالدو در دقیقه 95 پاس گل داد.

 

 

1582670

 

 

طبق ادعای مترو، فن دبیک پس از اینکه تعویضی های آخر یونایتد وارد زمین شدند و دریافت که بازهم شانسی برای ورود به میدان ندارد، دستانش را مقابل دهانش گذاشت و آدامسش را به بیرون پرت می کند. او برای ثانیه هایی نیز بهت زده به اطراف نگاه کرد. فن دبیک مشخص بود که از شرایط کاملا ناراضی است.

 

 

1649212

 

 

خیلی ها معتقدند فن دبیک زمستان امسال، قرضی یا قطعی از یونایتد جدا خواهد شد چرا که با سولسشر هیچ آینده ای برای او در یونایتد وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها