کد خبر : 1782969 | 09 مهر 1400 ساعت 12:08 | 87.3K بازدید | 37 دیدگاه

حقیقتی عجیب که باید باورش کنیم:

شکست مقابل اتلتیکو بهترین اتفاق ممکن برای بارسا

شرایط در هفته‌های اخیر طوری پیش رفته که ارزیابی اتفاقات پیش روی بارسلونا کار دشواری به نظر می‌رسد.

شکست مقابل اتلتیکو بهترین اتفاق ممکن برای بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بهترین اتفاقی که می‌تواند فردا برای بارسلونا رخ بدهد چیست؟ شکست. و هرچقدر تعداد گل‌های دریافتی این تیم در جریان این شکست بیشتر باشد بهتر است.

بحران بیشتر و هیاهوی بیشتر منجر به اقدام سریع‌تر در اتخاذ تصمیم‌های کلیدی برای آینده خواهد شد. و از همه مهم‌تر این است که لاپورتا باید غرورش را کنار گذاشته و به برنامه‌های ویکتور فونت، رقیبش در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا، رجوع کند.

 

1649405

 

ژاوی بهترین گزینه است و انتخاب هر فردی به جز ژاوی کاری مضحک به حساب می‌آید که بحران را بیش از پیش گسترش داده و بارسا را به شرایط میلان نزدیک‌تر کرده و از دوران گواردیولا دور می‌کند.

 

1649404

 

این ربطی به سبک باشگاه ندارد، بلکه به عمگرایی مربوط است. تکلیف کومان مشخص شده است اما اگر کمترین احتمالی برای ادامه کار وجود داشته باشد، پیروزی در متروپولیتانو می‌تواند زمینه‌ساز این اتفاق شود. اما هرچه تعداد روزهای حضور این سرمربی هلندی روی نیمکت بیشتر شود، بارسا بیش از پیش رو به ویرانی می‌رود.

شرایط چهار گزینه پیش روی بارسا برای حضور رو نیمکت به این شرح است:

گایاردو، قهرمانی بدون تجربه در اروپا که بیش از حد ریسکی است.

روبرو مارتینز، مربی با سبکی کاملا متضاد.

پیرلو، با عملکردی فاجعه‌بار در یوونتوس.

ژاوی هرناندز، یک اسطوره با وزن و قدرت کافی که به بازیکنان بگوید یا تمرین می‌کنند یا شکست می‌خورند. یا می‌دوند یا شکست می‌خورند. در غیر این صورت این شکست‌ها ادامه خواهند داشت.

 

1649406

 

خیلی زود در این باره حرف خواهیم زد که آیا ژاوی هرناندر با تفکرات خاصش درباره فوتبال، مالکیت توپ و سیستم 3-3-4 به عنوان تنها راه پیروزی و رقابت بهترین مربی ممکن برای بارسلونا خواهد بود یا خیر. اما چیزی که بارسا در حال حاضر به آن نیاز دارد آرامش است و ژاوی نمی‌تواند تضمینی برای کسب نتایج بهتر باشد اما اجماعی که رو اوست شاید آرامش را به تیم برگرداند.

 

نویسنده: خاوی آمارو

ترجمه: مژده لاریجانی

دیدگاه‌ها