کد خبر : 1783047 | 09 مهر 1400 ساعت 19:14 | 34.2K بازدید | 9 دیدگاه

هشدار سولسشر: بازیکن بدخلق نمی‌خواهیم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در واکنش به عصبانیت دونی فن ده بیک به این بازیکن هشدار داد که بازیکنان بدخلق جایی در این تیم ندارند.

هشدار سولسشر: بازیکن بدخلق نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر ویدیویی از عصبانیت فن‌ده‌بیک و بازگشتش به نیمکت پس از عدم حضور در میدان در جریان پیروزی 1-2 منچستریونایتد برابر ویارئال در لیگ قهرمانان منتشر شده است. در این ویدیو مشخص است که او لباس تمرینش را با عصبانیت به زمین انداخته و آدامسش را بیرون می‌اندازد.

این اتفاقات در میان شایعات بسیاری درباره جایگاه فن‌ده‌بیک در یونایتد رخ داد. پیش از این بارها این موضوع مطرح شده بود که این بازیکن از این که فرصت کافی برای حضور در زمین ندارد عصبانی و ناراحت است.

با این حال سولسشر می‌گوید که نیاز دارد تمام بازیکنانش رفتاری حرفه‌ای داشته باشند و از هم‌تیمی‌های خود حمایت کنند. او در کنفرانس خبری روز جمعه گفت:« من مدیریت تیمی پر از بازیکنان بین المللی را برعهده دارم که می‌خواهم تعیین کننده باشند، بازی کنند و همگی دوست دارند به میدان بروند. دونی آماده حضور در زمین بود، همانطور که همه بازیکنان باید باشند. من شاید بیشتر از هرکس در این باشگاه بازیکن تعویضی بودم، باید رکورد این موضوع را داشته باشم و می‌دانم که بازیکن باید همیشه آماده باشد. شاید چند باری چندان خوشحال نبودم اما این تصمیمی متعلق به سرمربی تیم است.»

 

1619362

 

این سرمربی نروژی در ادامه اضافه کرد:« الکس تلس به عنوان مدافع چپ به میدان رفت و فرد هم خوب بازی کرد. من ناراحتی هر بازیکنی که مشتاق بازی است را درک می‌کنم، این حس باید به انرژی و عزم جزم برای زمانی تبدیل شود که بازیکن به زمین می‌رود و این را به من نشان دهد. این فقط مربوط به دونی نیست، بلکه همه باید همینطور باشند. من تیمی پر از بازیکنان بین المللی دارم و اگر ما قرار است در کنار هم موفق باشیم، نباید بازیکنانی را داشته باشیم که بدخلق هستند یا انرژی تیم را می‎گیرند.»

این بازیکن 24 ساله هلندی در سپتامبر 2020 با قراردادی به ارزش 35 میلیون از آژاکس به منچستریونایتد ملحق شد اما نتوانست در فصل اول حضورش در این تیم جایی در کنار پل پوگبا و برونو فرناندز داشته باشد. شرایط او در فصل دوم نیز بهتر نشده است. او تنها 141 دقیقه در سه بازی به میدان رفته و همین باعث شده که بسیاری باور داشته باشند که او به دنبال جدایی از شیاطین سرخ در ماه ژانویه است.

دیدگاه‌ها