کد خبر : 1783056 | 09 مهر 1400 ساعت 20:20 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: فکر کردم جیمز به تیم واترپلو دعوت شده است

توماس توخل، سرمربی چلسی، می‌گوید از دعوت ریس جیمز به تیم ملی انگلیس شگفت‌زده شده است.

توخل: فکر کردم جیمز به تیم واترپلو دعوت شده است

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع 21 ساله که هشت بازی ملی در کارنامه دارد در  آخرین فهرست انتخابی تیم ملی انگلیس برای مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر قرار گرفته است. انگلیس در وقفه دیدارهای ملی باید به مصاف مجارستان و آندورا برود.

جیمز هنوز در حال طی کردن روند درمان خود پس از مصدومیت است و فرصت بازگشت به میدان را نداشته است. همین باعث شده که دعوت او به تیم ملی باعث شگفتی توخل شود.

سرمربی آلمانی چلسی در آستانه دیدار برابر ساوتهمپتون درباره دعوت جیمز به تیم ملی انگلیس به خبرنگاران گفت:« وقتی از این موضوع باخبر شدم، فکر کردم که شاید جیمز به تیم ملی واترپلوی انگلیس دعوت شده است چرا که او در حال حاضر در استخر تمرین می‌کند. من کمی شگفت‌زده شدم. من درک می‌کنم که او به تیم ملی دعوت شده باشد اما این اتفاق رخ نخواهد داد. آخرین اطلاعات من این است که او به تیم ملی اضافه نخواهد شد.»

 

1649576

 

او در پاسخ به این سوال که آیا از این موضوع تعجب کرده که ساوت گیت پیش از اعلام فهرست با او مشورت نکرده گفت:« این طبیعی است. تصور کنید که اگر قرار باشد با هر سرمربی باشگاهی تماس گرفته شود چه اتفاقی رخ خواهد داد. به هرحال من در پاسخ دادن به تماس‌ها چندان خوب نیستم. تماس با باشگاه برقرار است.»

کر یستین پولیسیچ و انگولو کانته نیز جز بازیکنانی هستند که در حال حاضر برای چلسی به میدان نمی‌روند. اما به نظر می‌رسد که این بازیکنان بتوانند پس از پایان وقفه دیدارهای ملی بار دیگر برای این تیم به میدان بروند.

دیدگاه‌ها