کد خبر : 1783344 | 11 مهر 1400 ساعت 09:18 | 28.5K بازدید | 25 دیدگاه

خود را به حریف تحمیل کردیم؛

سیمئونه: بارسلونا همان تیم بود، اما بدون لئو مسی

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید از سبک بازی تیمش مقابل بارسلونا رضایت دارد.

سیمئونه: بارسلونا همان تیم بود، اما بدون لئو مسی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در شبی که فرصت های خوب دیگری را نیز از دست داد، در نهایت با دو گل بارسلونا را مغلوب کرد تا نشان دهد به دنبال تکرار قهرمانی خود در این فصل لالیگا است. دیگو سیمئونه، سرمربی روخی بلانکوس از بازگشت هواداران به استادیوم ها ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد تیمش مطابق برنامه عمل کرده است.

 

دیگو سیمئونه گفت: "من فکر می کنم توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم و انتقال توپ ما از حمله به دفاع کاملا موفقیت آمیز بود. بارسلونا به دنبال خراب کردن برنامه های تاکتیکی ما بود، اما ما به خوبی کارمان را انجام دادیم. ما سبک بازی مورد نظر خود را به حریف تحمیل کرده و به همین دلیل به نظرم یک پیروزی بسیار مهم کسب کردیم. سبک بازی رقیب متفاوت بود و آنها خیلی توپ را در اختیار داشتند. ما طبق برنامه قرار بود فضاهایی را پیدا کنیم که بتوانیم به آنها آسیب برسانیم.

 

1650122

 

بازگشت طرفداران؟ وقتی با اتوبوس به ورزشگاه رسیدیم، متوجه شدیم هواداران بیشتر نسبت به گذشته در واندا متروپولیتانو هستند. طی یک سال و نیم نتوانستیم هواداران را ملاقات کنیم و بازگشت آنها حس فوق العاده ای بود. طرفداران در تمام نیمه اول شعار می دادند و ما یک پیروزی بزرگ کسب کردیم. بارسلونا همیشه بارسلونا است و ما توانستیم یک پیروزی بزرگ به هواداران هدیه دهیم.

 

مصاحبه آخر بازی جرارد پیکه؟ من هرگز به آنچه بازیکنان فکر می کنند کاری ندارم. این اولین بازی بارسلونا بدون لیونل مسی مقابل ما بود. شرایط بازی در موارد دیگر تفاوت چندانی نداشت و سبک آنها مثل همیشه و بر اساس مالکیت توپ بود، اما حالا دیگر مسی در ترکیب بارسلونا حاضر نیست.

 

زوج ایده آل لوئیس سوارز و ژوآئو فلیکس؟ ما آنخل کوریا و آنتوان گریزمان را نیز داریم که آنتوان در لیگ قهرمانان موفق به گلزنی شد.  همه بازیکنان باید قبول کنند که باید یک تیم باشیم."

دیدگاه‌ها