کد خبر : 1783659 | 12 مهر 1400 ساعت 15:27 | 32.7K بازدید | 7 دیدگاه

پس از شکست کاکس و تیلور؛

گلیج-اسنایدر؛ هت‌تریک پیروزی مقابل آمریکا؟

آزادکار وزن 97 کیلوگرم کشتی ایران با پیروزی مقابل حریف قزاقستانی خود به جمع چهار نفر برتر صعود کرد.

گلیج-اسنایدر؛ هت‌تریک پیروزی مقابل آمریکا؟

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی گلیج پس از شکست دادن الیزبار اودیکادزه از گرجستان و رادو لیفتر از مولداوی، در مرحله یک چهارم نهایی موفق شد در نبرد با علیشیر یرگالی قزاقستانی دارنده مدال نقره آسیا، این حریف قزاق را هم با نتیجه 6-1 شکست بدهد و به جمع چهار نفر برتر صعود کند و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آورد.

 

گلیج حالا باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر آمریکایی برود؛ کشتی‌گیر باتجربه‌ای که مدال نقره المپیک و دو مدال طلای مسابقات جهانی را در کارنامه خود دارد و کشتی‌گیر جوان و تنکابنی ایران کار سختی را مقابل حریف آمریکایی‌اش دارد.

جالب آن‌که رقابت گلیج با اسنایدر، سومین مصاف کشتی‌گیران ایرانی از روز گذشته است؛ نبرد اول را کامران قاسمپور مقابل جیدن کاکس به پیروزی رسید، دومین مسابقه با برتری حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور به پایان رسید و حالا در سومین نبرد کشتی آزاد ایران و آمریکا، مجتبی گلیج باید با کایل اسنایدر مسابقه دهد.

 

1650829

 

البته که این پایان کار رقابت کشتی آزاد ایران و آمریکا نیست، چرا که در فینال وزن 79 کیلوگرم هم محمد نخودی باید با جردن باروز آمریکایی، قهرمان المپیک و جهان برای کسب مدال طلا رقابت کند تا این‌چنین رقابت میان ایران و آمریکا برای قهرمانی در کشتی آزاد مسابقات جهانی، حساس و نفسگیر دنبال شود.

دیدگاه‌ها