کد خبر : 1784173 | 15 مهر 1400 ساعت 13:54 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

ابهام در آینده موراتا؛ یووه به دنبال ایکاردی است

به نظر می‌رسد که یوونتوس به صورت جدی به دنبال جذب مائورو ایکاردی و دوشان ولاهوویچ است و همین موضوع آینده آلوارو موراتا را با ابهام روبرو کرده است.

ابهام در آینده موراتا؛ یووه به دنبال ایکاردی است

به گزارش "ورزش سه"، موراتا در سال 2020 با قراردادی قرضی در سال 2020 از اتلتیکو مادرید بار دیگر به تورین برگشت تا پیراهن یوونتوس را به تن کند. بیانکونری در ابتدا 20 میلیون یورو برای قرارداد قرضی دو ساله او پرداخت کرده اما می‌تواند با پرداخت 35 میلیون یوروی دیگر این قرارداد را در انتهای فصل جاری دائمی کند.

با این حال بسیاری از منابع خبری در ایتالیا مدعی شده‌اند که یوونتوس قصد دارد دوشان ولاهوویچ را به اولویت خرید خود در تابستان سال آینده تبدیل کند.

گاتزتا دلو اسپورت نیز اضافه کرده که مائورو ایکاردی نیز جز گزینه‌ای بانوی پیر برای تقویت خط حمله خود پس از جدایی کریستیانو رونالدو در تابستان است. احتمال دارد که مدیران این باشگاه حتی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید این مهاجم آرژانتینی اقدام کنند.

 

1651608

 

اگر هر کدام از این دو بازیکن در نهایت به یوونتوس ملحق شوند، جایی برای موراتا در این تیم نخواهد بود و از آن مهم‌تر این که یوونتوس بودجه کافی برای دائمی کردن انتقال قرضی این بازیکن را در اختیار ندارد.

کوریره دلو اسپورت به این نکته نیز اشاره کرده که یوونتوس باید در پایان فصل مبلغی برای خرید فدریکو کیه‌زا را نیز پرداخت کند. این بازیکن یک سال پیش با قراردادی قرضی به ارزش 10 میلیون یورو و با بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی از فیورنتینا جدا شده و به یووه پیوست.

موراتا در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست اما در این فصل در کنار پائولو دیبالا بهترین گلزن یوونتوس بوده و موفق شده در هفت بازی سه گل به ثمر برساند.

دیدگاه‌ها