کد خبر : 1784205 | 15 مهر 1400 ساعت 16:52 | 25.1K بازدید | 16 دیدگاه

خطر بیخ گوش کومان؛ لاپورتا با ژاوی تماس گرفت

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، پس از حدود یک سال تنش و بی‌خبری بار دیگر با ژاوی تماس گرفته است.

خطر بیخ گوش کومان؛ لاپورتا با ژاوی تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود خوان لاپورتا و ژاوی هرناندز دوشنبه این هفته تماس تلفنی طولانی با یکدیگر داشته‌اند. این تماس از سوی رییس باشگاه بارسلونا برقرار شده که تصمیم گرفته سکوتی که هر دو طرفی در طول این مدت داشته‌اند را بشکند.

آنها درباره اخبار مربوط به باشگاه،شرایط تیم و دیگر مسائل صحبت‌هایی داشته‌اند اما ظاهرا هیچ صحبت خاصی درباره احتمال حضور ژاوی روی نیمکت این تیم مطرح نشده است. یکی از منابع نزدیک به او به آ.اس گفت:« این مکالمه بیشتر از یک مکالمه حرفه‌ای و کاری، یک مکالمه شخصی بود.»

با این حال به نظر می‌رسد که چنین مصالحه‌ای در این شرایط دشوار بارسا قدمی غیرقابل انکار برای بهبود روابطی است که در دوران حضور ژاوی در این باشگاه به عنوان یک بازیکن بسیار گرم و صمیمانه بود اما در ماه‌های اخیر رو به سردی رفته بود.

تنش‌ها در روابط بین لاپورتا و ژاوی از جایی شروع شد که ویکتور فونت، رقیب او در انتخابات ریاست باشگاه، از ژاوی به عنوان رهبر پروژه خود در صورت حضور بر مسند مدیریتی این تیم نام برد. اما حمایت سرمربی فعلی السد از او نیز برای این که بتواند در انتخابات برنده شود کافی نبود و در نهایت لاپورتا بار دیگر به عنوان رییس باشگاه انتخاب شد.

 

1651655

 

حالا با بهبود روابط بین لاپورتا و ژاوی، روایت‌های جدیدی از احتمال حضور بازیکن افسانه‌ای سابق بارسلونا روی نیمکت این تیم در هفته‌های پیش رو به گوش خواهد رسید. بسیاری از منابع خبری باور دارند که هیئت مدیره این باشگاه به زودی درباره اخراج کومان از این تیم تصمیم‌گیری خواهد کرد.

سه بازی مهم پیش روی این مربی هلندی قرار دارد: والنسیا در لالیگا، دیناموکیف در لیگ قهرمانان و ال‌کلاسیکو که هر سه در نوکمپ برگزار خواهند شد و یک نتیجه بد در این سه بازی می‌تواند به اخراج او منجر شود.

ژاوی نیز ترجیح می‌دهد تا تاریخ 22 اکتبر (30 مهر) صبر کند تا السد در فینال جام امیر قطر برابر الریان به میدان برود. اگر او بتواند جام قهرمانی این مسابقات را به دست آورد، هفتمین جام دوران مربیگری خود را بالای سر برده و خداحافظی شکوهمندی با این تیم خواهد داشت.

دیدگاه‌ها