کد خبر : 1784596 | 17 مهر 1400 ساعت 18:27 | 9.3K بازدید | 15 دیدگاه

توخل: جورجینیو شایسته کسب توپ طلاست

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که ستاره ایتالیایی این تیم یعنی جورجینیو کاملاً شایستگی کسب توپ طلا را دارد.

توخل: جورجینیو شایسته کسب توپ طلاست

به گزارش "ورزش سه"، در حالی فرانس فوتبال یک فهرست 30 نفره از نامزدهای کسب جایزه توپ طلا در سال 2021 را منتشر کرد که مطابق انتظار نام ستاره تیم ملی ایتالیا و باشگاه چلسی یعنی جورجینیو نیز در آن به چشم می خورد. این بازیکن ابتدا موفق شد با چلسی فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود و چندی بعد از آن به همراه آتزوری به مقام قهرمانی یورو رسید و همین موضوع باعث شده که جورجینیو به یکی از شانس های اصلی بردن توپ طلا تبدیل شود.

 

توماس توخل، سرمربی جورجینیو در چلسی، معتقد است که این بازیکن کاملاً شایسته کسب توپ طلاست. سرمربی آلمانی گفت: " جورجینیو شایسته کسب توپ طلا است. او بازیکن بسیار باهوشی است و مربی او بودن لذت بخش است. او دید بزرگی از فوتبال دارد.  برای من جوایز فردی اهمیت چندانی ندارند زیرا مقایسه واقعی بین چندین بازیکن با نقش های مختلف غیرممکن است.

 

 

1637522

 

 

من دوست دارم یکی از بازیکنانم برنده شود زیرا می دانم چه تاثیری خواهد داشت. از طرفی جورجینیو یک فرد بزرگ و بازیکنی عالی است اما به طور کلی این جایزه مهمترین چیز نیست."

 

بازگشت روملو لوکاکو به چلسی: "برای هواداران اینتر ناراحتم اما مانند همه، ما سعی می کنیم فرم خود را بهبود بخشیم. ما به دنبال یک مهاجم بسیار فیزیکی، یک نقطه مرجع و بازیکنی با شخصیت بودیم که بتواند فشار را از روی شانه بازیکنان جوان تر برداشته و به ما این شانس را بدهد که سریع تر فوتبال بازی کنیم.  بازگشت به انگلیس، جایی که در جوانی بازی می کرد، برای او مهم بود. می دانستم که او فردی فوق العاده است."

 

 

1642955

دیدگاه‌ها