کد خبر : 1784853 | 18 مهر 1400 ساعت 21:52 | 11.7K بازدید | 3 دیدگاه

سرژ گنابری:

نباید ورنر را با لواندوفسکی مقایسه کنیم

سرژ گنابری، وینگر تند و تیز تیم ملی آلمان به دفاع از تیمو ورنر، مهاجم هموطن خود پرداخته است.

نباید ورنر را با لواندوفسکی مقایسه کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر از زمان انتقال به چلسی نه در رده ملی و نه در باشگاهی چندان درخشان ظاهر نشده و عموما مورد انتقادات فراوانی قرار گرفته است. اما سرژ گنابری مدعی شد نباید تیمو ورنر را با رابرت لواندوفسکی، ستاره گلزن بایرن مونیخ مقایسه کرد و سبک بازی این دو بازیکن متفاوت است.

 

سرژ گنابری گفت: "اعتماد به نفس بعد از به ثمر رسیدن اولین گل به دست می آید. ما بعد از تمرین در زمین باقی مانده و ضربه زدن به سمت دروازه را تمرین می کنیم. در کل فکر می کنم تاثیرگذاری و کارایی من بهتر از فصل گذشته شده است.

 

1585772

 

کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی 2022؟ ما از کیفیت لازم برای رسیدن به این هدف برخورداریم. تیم ملی آلمان دارای پتانسیل های زیادی است و این هدف همیشه بخشی از سنت تیم بوده است. کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی قطر برای ما یک هدف بزرگ محسوب می شود.

 

انتقادات از تیمو ورنر؟ همه ما می دانیم که ممکن است یک مهاجم در مقطعی موفق به گلزنی نشود و در ادامه نیز شاهد بروز انتقادات از او خواهیم بود. اما ما از تیمو ورنر حمایت می کنیم. ورنر در بازی گذشته با تمام توان بازی کرد و فقط کمی بدشانس بود. اما به نظر من مهم ترین موضوع برای یک بازیکن حضور در میدان با همه انرژی است. تیمو ورنر شبیه بازیکنی مانند رابرت لواندوفسکی نبوده و مهاجم کلاسیک محسوب نمی شود. اما ورنر ویژگی های خود را دارد، سریع عمل می کند و می تواند دروازه حریفان را باز کند."

دیدگاه‌ها