کد خبر : 1785101 | 20 مهر 1400 ساعت 09:17 | 8.9K بازدید | 6 دیدگاه

فلیک: باید عملکرد تیم ملی آلمان را تحسین کنید

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، پس از صعود تیم ملی کشورش به جام جهانی مدعی شد که بازیکنانش شایسته تحسین هستند.

فلیک: باید عملکرد تیم ملی آلمان را تحسین کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در برابر مقدونیه شمالی قرار گرفت و با نتیجه 0-4 پیروز شد تا اولین تیمی باشد که مجوز حضور در این رقابت‌ها را دریافت کرده است.

هانسی فلیک پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما حالا پنج پیروزی از پنج بازی در این فصل داریم. شما باید عملکرد این تیم را تحسین کنید. البته که نیمه اول کمی دشوار بود اما ما می‌توانیم خوشحال باشیم که پیروز شدیم و صعود کردیم. حالا تا نوامبر 2022 فرصت داریم که پیشرفت کنیم. من در انتظار انجام این وظیفه هستم.»

تیمو ورنر موفق شد در این بازی دو گل به ثمر برساند و فلیک درباره درخشش این بازیکن گفت:« گل دوم تیمو ورنر بهترین گل امروز بود. وقتی گل اول را زدیم، طلسم او نیز شکست. او چند شانس در این بازی داشت و دو گل عالی زد. همه اعضای تیم برای کسی که تحت انتقاد بوده خوشحال هستند. این موضوعات برای یک تیم مهم است و ما به عنوان کادر فنی می‌خواهیم چنین مسائلی را ترویج دهیم.»

 

1653215

 

این مهاجم چلسی نیز پس از به ثمر رساندن دو گل برابر مقدونیه گفت:« کار با هانسی فلیک بسیار خوب است. من بارها گفته‌ام این که مربی از شما خوشش بیاید و روی شما حساب کند، به هر بازیکنی کمک می‌کند. او صددرصد به من اعتماد دارد و من امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را در زمین بدهم. اگر زیاد به انتقادات فکر کنم نمی‌توانم در زمین بازی کنم. به همین دلیل است که باید از انتقادها بگذرم. خوشحالم که امروز توانستم به تیم کمک کنم.»

کای هاورتز، دیگر مهاجم چلسی، نیز موفق شد در این بازی گل اول تیمش را به ثمر برساند. او پس از بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما امروز با اعتماد به نفس بازی کردیم. خصوصا پس از یورو بسیار مهم بود که در مسابقات انتخابی قوی ظاهر شویم. ما صعود کردیم و این مهم‌ترین نکته است. قهرمانی در جام جهانی؟ وقتی برای آلمان بازی می‌کنید، هدف‌تان باید قهرمانی باشد.»

دیدگاه‌ها