کد خبر : 1785179 | 20 مهر 1400 ساعت 15:55 | 34.5K بازدید | 14 دیدگاه

ادعای مارکا

نیوکاسل، رئال را از شر جانشین رونالدو خلاص می‌کند

ماریانو دیاز که تابستان 2018 به عنوان جانشین رونالدو به رئال برگشت و شماره 7 را نیز به تن کرد، تبدیل به یک کابوس و معضل برای باشگاه مادریدی شده است.

نیوکاسل، رئال را از شر جانشین رونالدو خلاص می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو هنوز دو سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و سالی چهار میلیون یورو دستمزد می گیرد اما در سه فصل اخیر به ندرت بازی کرده و به همین خاطر در دو تابستان گذشته در لیست فروش قرار داشت؛ هرچند که هرگز حاضر به جدایی نشد.

 

 

1332600

 

 

تابستان امسال از کراسنودار، والنسیا و میلان به عنوان مشتریان وی نام برده می شد اما در نهایت او بازهم ترجیح داد در رئال بماند چرا که در هیچ تیمی به اندزاه رئال دستمزد نمی گیرد. مساله ای که خشم سران باشگاه و هواداران را به دنبال داشته است.

ماریانو که همواره درگیر مصدومیت هاست و بسیار کم برای رئال بازی می کند، در ایده های کارلو آنچلوتی نیز جایی ندارد. شاید بهترین عملکرد او در سال های اخیر، در دو دقیقه حضورش برابر بارسا بود. او در ال کلاسیکوی مارس 2020 و دقیقه 90 موفق شد گل دوم رئال را به ثمر برساند.

 

 

1653330

 

 

طبق ادعای مارکا، نیوکاسل با مالکان جدیدش تمایل به خرید ماریانو دارد و روی این بازیکن برای زمستان حساب می کند. این باشگاه انگلیسی حاضر است 10 میلیون یورو پرداخت کند و به ماریانو دستمزد مشابهش در رئال را نیز خواهد داد.

نیوکاسل به دلیل رعایت فرپلی مالی فعلا نمی تواند دست به خریدهای بزرگ بزند و برای کوتاه مدت قصد جذب بازیکنانی در سطح ماریانو را دارد. باید دید نیوکاسل بالاخره رئال را از ماریانو خلاص خواهد کرد یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها