کد خبر : 1785318 | 21 مهر 1400 ساعت 08:19 | 14.7K بازدید | 2 دیدگاه

مربی لبنان: یک گام به تحقق رویا نزدیک شدیم

ایوان هاشک سرمربی تیم ملی لبنان گفت به بازیکنانش بابت پیروزی مقابل سوریه افتخار می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی لبنان در دیداری زیبا و دیدنی، با نتیجه 3 بر 2 از سد سوریه گذشت. این دیدار با وجود میزبانی سوری ها، در اردن برگزار شد. ایوان هاشک سرمربی اهل جمهوری چک لبنان می گوید بابت این پیروزی به شاگردانش افتخار می کند.

 

ایوان هاشک در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: بازی آنطور که انتظار داشتیم دشوار بود. من به این بازیکنان افتخار می کنم. آنها به لطف روحیه بالا، اراده و همکاری خود فشار زیادی را تحمل کردند و تلاش خود را به یک پیروزی شایسته تبدیل کردند، به ویژه اینکه آنها در 20 دقیقه پایانی مقاومت جانانه ای را از خود به نمایش گذاشتند.

 

1653629

 

وی افزود: آنها شایسته جشن گرفتن بابت این برد هستند و لازم است که ما بر این پیروزی که به عنوان یک گام کوچک در مسیر رویا به دست آمد، تکیه کنیم. ما باید به توانایی های خود ایمان داشته باشیم و آنها را در مسابقات آینده و در درون زمین به نمایش بگذاریم که آسان نخواهد بود. ما به کار خود ادامه می دهیم. این پیروزی بدون شک از تلاش همه بازیکنان به دست آمد.

 

لبنان با این پیروزی 5 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد. آنها در دیدار بعدی خود و در بیروت، میزبان ایران خواهند بود.

دیدگاه‌ها