کد خبر : 1785381 | 21 مهر 1400 ساعت 12:11 | 16.6K بازدید | 5 دیدگاه

نقش کلیدی هالند در تمدید قرارداد استرلینگ با سیتی

به نظر می‌رسد که تلاش‌های منچسترسیتی برای جذب ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، می‌تواند در تمدید قرارداد رحیم استرلینگ نیز موثر باشد.

نقش کلیدی هالند در تمدید قرارداد استرلینگ با سیتی

به گزارش "ورزش سه"، تلاش ناموفق مدیران منچسترسیتی برای جذب هری کین در تابستان گذشته باعث شده که آنها برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند در تابستان پیش رو اقدام کنند.

گواردیولا پس از جدایی سرخیو آگوئرو به یک شماره 9 نیاز دارد و می‌داند که حضور یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلا در سال‌های آینده در ورزشگاه اتحاد می‌تواند ابعاد جدیدی به تیمش اضافه کند.

جذب این بازیکن نروژی در عین حال زدن دو هدف با یک تیر است. روزنامه انگلیسی میرر مدعی شده که جذب این مهاجم دورتموند می‌تواند منجر به تمدید قرارداد رحیم استرلینگ با باشگاه منچسترسیتی شود. این در حالی است که قرارداد این بازیکن در سال 2023 به پایان می‌رسد و مذاکرات برای تمدید ادامه دارد اما این بازیکن از حضور در اتحاد و دقایق حضورش در زمین خوشحال نیست.

 

1653715

 

اما جذب یک بازیکن شماره 9 ممکن است اهمیت حضور این بازیکن در برنامه‌های گواردیولا را افزایش دهد. بهترین عملکرد این بازیکن در دوران بازی در جام ملت‌های اروپا و زمانی به نمایش درآمد که او در کنار هری کین بازی می‌کرد.

استرلینگ در سال 2015 از لیورپول جدا شده و به سیتی پیوست و از آن زمان به یکی از بازیکنان اصلی این تیم تبدیل شد که نقش مهمی را در قهرمانی‌های آنها در سال‌های اخیر ایفا کرده است.

ترانسفرمارکت مدعی شده که قیمت این بازیکن در حال حاضر به 90 میلیون یورو رسیده و اگر حاضر به تمدید قرارداد با سیتی نشود، احتمالا مدیران این باشگاه انگلیسی اقدام به فروش او در تابستان آینده خواهند کرد تا خطر از دست دادنش به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان را رفع کنند. بارسلونا یکی از باشگاه‌هایی است که علاقه بسیاری به جذب استرلینگ دارد.

 

دیدگاه‌ها