کد خبر : 1785628 | 22 مهر 1400 ساعت 20:56 | 29.7K بازدید | 15 دیدگاه

نویل:

سولسشر باید دوندگی کم رونالدو را جبران کند

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، باور دارد که اوله گونار سولسشر باید تعادل مناسب با حضور کریستیانو رونالدو در تیمش را پیدا کند.

سولسشر باید دوندگی کم رونالدو را جبران کند

به گزارش "ورزش سه"، انتظارات از یونایتد پس از بازگشت رونالدوی 36 ساله به اولدترافورد در تابستان امسال به اوج رسید و هواداران امیدوار هستند که رکوردهای گلزنی فوق العاده این بازیکن بتواند به آنها در فتح دوباره لیگ برتر کمک کند.

رونالدو موفق شده در هفت بازی خود با پیراهن یونایتد پنج گل به ثمر برساند اما نتایج کسب شده توسط این تیم چندان موفقیت‌آمیز نبوده و آنها در حالی وقفه دیدارهای ملی را آغاز کردند که از دو بازی خانگی برابر استون ویلا و اورتون تنها یک امتیاز به دست آوردند.

گری نویل درباره شرایط یونایتد با حضور رونالدو گفت:« آنها باید با این وضعیت کنار می‌آمدند، باشگاه باید با این وضعیت کنار می‌آمد، اوله باید با این وضعیت کنار می‌آمد. جذب او نکات مثبت زیادی داشت اما در عین حال مشکلاتی را نیز ایجاد می‌کرد. رونالدو باید مدیریت شود. او به اندازه‌ای که باید در زمین دوندگی ندارد.»

 

1654068

 

این بازیکن سابق یونایتد در ادامه اضافه کرد:« او حالا در پست مهاجم نوک به زمین می‌رود و به این ترتیب شما هرگز نمی‌توانید حریف را از جلو پرس کنید. این ایده که منچستریونایتد بتواند به تیمی پرس کننده تبدیل شود هرگز عملی نخواهد شد. او به مدت 10 یا 15 سال هرگز پرس نکرده است. تصمیم‌های بزرگی وجود دارد که سولسشر در چند هفته پیش رو باید بگیرد و تاوان جذب رونالدو را بدهد. آنها باید راهی برای بازی با حضور رونالدو پیدا کنند. من از جذب او خوشحالم و دوستش دارم اما یوناید باید هرچه زودتر راهی پیدا کند.»

یونایتد در اولین بازی خود پس از پایان وقفه دیدارهای ملی باید در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی لسترسیتی به مصاف این تیم برود.

دیدگاه‌ها