کد خبر : 1785793 | 23 مهر 1400 ساعت 23:32 | 23.6K بازدید | 4 دیدگاه

لحظه‌شماری حامد لک برای آسیا(عکس)

دروازه‌بان پرسپولیس منتظر یک بازی بزرگ دیگر و درخشش دوباره در لیگ قهرمانان است.

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک سال گذشته در شرایطی بازی‌های رسمی خود در پرسپولیس را آغاز کرد که رقابت‌های سخت لیگ قهرمانان آسیا را مقابل خود داشت، اما توانست از آن چالش سربلند بیرون بیاید و بهترین نمایش خود را ارائه کند ولی حالا او می‌خواهد در سال جدید هم این عملکرد را ادامه دهد.

 

شماره ۸۱ پرسپولیس در یک‌سال اخیر آمار جالب توجه ۲۵ کلین‌شیت را داشت و قهرمانی در لیگ برتر و نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان را همراه با سرخ‌پوشان تجربه کند، اما او امیدوار است در فصل ۲۰۲۱ موفقیت بزرگتری را در آسیا به دست آورد و دوباره موثر ظاهر شود.

 

حامد لک در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که بیشترین کلین‌شیت را داشت و به‌عنوان بهترین گلر انتخاب شد، در جریان هیچ مسابقه‌ای گل نخورد و دروازه‌اش فقط از روی ضربات پنالتی باز شد، اما در رقابت‌های سال قبل تقابل با تمام تیم‌های بزرگ غرب آسیا به غیر از الهلال عربستان را تجربه نکرده بود.

 

دروازه‌بان بلندقامت پرسپولیس امشب با انگیزه زیادی در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد تمرین خود را انجام داد و آماده رقابت مهم مقابل الهلال عربستان شد؛ دیداری که در کنار بازی‌های سال قبل مثل النصر، السد قطر، پاختاکور ازبکستان، شارجه و ... می‌تواند موجب نمایش واقعی حامد لک شود و عملکرد او را بیش از پیش به چشم بیاورد.

 

1654340

دیدگاه‌ها