کد خبر : 1785935 | 24 مهر 1400 ساعت 19:11 | 11.5K بازدید | 1 دیدگاه

سرگیجه سهراب در شروع دوباره مسابقات(عکس)

سهراب بختیاری زاده در فصل جدید فوتبال ایران مسئولیت هدایت آبی‌پوشان خوزستانی را با هدف بازگرداندن این تیم به لیگ برتر عهده دار شده است.

سرگیجه سهراب در شروع دوباره مسابقات(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سهراب بختیاری زاده دو فصل پیش بود که به عنوان سرمربی تیم فوتبال پدیده در آخرین هفته‌های لیگ نوزدهم انتخاب شد و نتایج بدی هم با این تیم نگرفت، اما در پنجره تابستانی مهدی رحمتی بود که شهرخودرو را در اولین سال مربیگری مهیای مسابقات کرد. بختیاری زاده هم به خوشه طلایی رفت که البته خیلی زود از این تیم کنار کشید و در طول فصل به عنوان یک کارشناس کارش را دنبال می‌کرد.


مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 اما فصل جدید را در استقلال خوزستان آغاز کرده است؛ جایی که پیش تر نیز تجربه سرمربیگری در آن را دارد و حالا با انگیزه بازگرداندن این تیم به لیگ برتر دوباره این مسئولیت را عهده دار شده است.


استقلال خوزستان در اولین چالش خود با سرمربیگری بختیاری زاده، در تهران مقابل سایپا به میدان رفت و موفق شد مقابل تیمی که تازه پس از سال ها مسافر لیگ یک شده، نمایش خوبی داشته باشد و گل اول را به هم به ثمر رساند، اما در ادامه شاگردان اخباری حساب کار را به تساوی کشاندند و بازی با تساوی خاتمه یافت تا بختیاری زاده که در برخی از لحظات بازی نیز حسابی از کوره در رفته بود، در شروع امتیاز به کسب یک امتیاز بسنده کند و چشم به هفته های آتی داشته باشد.

 

1654576

 

1654578

 

1654577

دیدگاه‌ها