کد خبر : 1786091 | 25 مهر 1400 ساعت 14:29 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

حمله لمان به ناگلزمان: اعتبار ماتئوس بیشتر است

ینس لمان، دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان، به حمایت از لوتار ماتئوس در برابر یولیان ناگلزمان پرداخت.

حمله لمان به ناگلزمان: اعتبار ماتئوس بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، ینس لمان در روز یکشنبه مهمان یکی از برنامه‌های زنده و فوتبالی بیلد بود و صحبت‌های جالبی را در این برنامه مطرح کرد.


مجری برنامه سوالی جنجالی در این باره پرسید که آیا ناگلزمان مربی بهتری است یا ماتئوس و لمان در پاسخ به این سوال به صراحت گفت:« کیفیت واقعا چیست؟ آیا کسی که از لوتار ماتئوس یا یولیان ناگلزمان خوشش می‌آید اطلاعات بیشتری درباره فوتبال دارد؟ ناگلزمان هرگز کسی را در فوتبال به وجد نیاورده و سابقه درخشانی ندارد اما اعتبار لوتار پیش از این نیز بسیار بالا بوده است.»


او همچنین درباره عملکرد درخشان هالند در دو فصل اخیر اظهار داشت:« او قدرت و قد بلندی دارد که ویژگی‌های خوبی است. من هرگز پیش از این ندیده بودم که بازیکنی با این هیکل چنین سرعتی داشته باشد. باشگاه‌های زیادی نیستند که توان خرید او را داشته باشند و او نیز هرجا برود سرنوشت ساز خواهد شد. شاید بتواند با حضور در منچستریونایتد یا آرسنال بار دیگر این باشگاه‌ها را به روزهای خوش گذشته برگرداند.»


لمان همچنین درباره احتمال حضورش روی نیمکت یکی از تیم‌های حاضر در بوندسلیگا گفت:« من می‌خواهم که بار دیگر در بوندسلیگا حضور داشت باشم. اگر کسی بخواهد به پیروزی برسد! من تا به حال فقط دوبار در پست کمک مربی حضور داشته‌ام اما حالا آمادگی کافی برای سرمربی شدن را دارم.»

دیدگاه‌ها