کد خبر : 1786202 | 25 مهر 1400 ساعت 23:10 | 82.9K بازدید | 5 دیدگاه

اتفاق وحشتناک در فوتبال هلند؛

شادی دردسرساز؛ جایگاه تماشاگران ریخت! (عکس)

در جریان یک مسابقه در لیگ هلند یک اتفاق عجیب برای برخی از هواداران حاضر در استادیوم رخ داد.

شادی دردسرساز؛ جایگاه تماشاگران ریخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ویتسه امروز از سری مسابقات هفته نهم لیگ هلند مهمان نایمخن بود و نهایتا موفق شد حریف خود را با یک گل شکست دهد؛ برد مهم و دلچسبی که باعث شد ویتسه به رتبه ششم جدول صعود کند.

 

اما خوشحالی بعد از این برد خوب خارج از خانه یک اتفاق وحشتناک را برای هواداران ویتسه که در ورزشگاه خانگی نایمخن حضورداشتند رقم زد و شوک بزرگی را به فوتبال هلند وارد کرد.

 

ماجرا از این قرار بود که بعد از سوت پایان مسابقه بازیکنان ویتسه به سمت هواداران‌شان که در استادیوم حاضر بودند رفته تا خوشحالی بعد از برد را با آنها تقسیم کنند. در حالیکه هواداران این تیم به شدت از این پیروزی خوشحال بودند و بالا و پایین  می پریدند به ناگهان سکوها فرو ریخت و صحنه نگران کننده و عجیبی را رقم زد.

 

البته اکثر کارشناسان و هواداران فوتبال در هلند معتقد هستند که در صحنه رقم خوردن این اتفاق تماشاگران هیچ تقصیری نداشته اند. در واقع این باور وجود دارد که ورزشگاه خانگی نایمخن از استحکام کافی برخوردار نبوده و همین موضوع سبب شده که این اتفاق رخ دهد.

حالا باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال هلند و مسئولان باشگاه نایمخن چه واکنشی به این مسئله نشان خواهند داد.

 

1655146

 

1655145

 

1655143

 

1655144

 

1655142

 

 

برای کسانی که در قسمت بالایی سکوها حضور داشتند اتفاق خاصی رخ نداد اما آن دسته از هوادارانی که در بخش پایینی مشغول خوشحالی بودند به سمت پایین لغزیده شدند؛ اتفاقی که صحنه وحشتناکی را رقم زد که ویدیوی آن اکنون در رسانه های اجتماعی دست به دست می‌شود.

 

هنوز مشخص نیست که آیا برای هوادارانی که این حادثه برای آنها رخ داده مشکل خاصی رخ داده و اینکه آیا آن ها مصدوم شده‌اند یا خیر. با این حال گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که این اتفاق وحشتناک خسارت جانی به همراه نداشته اما به نظر می رسد که باید تا ساعات آینده منتظر ماند تا اطلاعات دقیق تری در این باره منتشر شود

دیدگاه‌ها